//
کدخبر: ۱۷۵۲۵۶ //

معاون رییس جمهور مهمان ویژه افتتاحیه جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران

دکتر علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور سخنران مراسم افتتاحیه جشنواره " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران " است.

معاون رییس جمهور مهمان ویژه افتتاحیه جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

با پیگیری مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه، نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، دکتر قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، معاون رئیس جمهور و رئیس رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در روز افتتاحیه جشنواره حضور خواهد داشت و به ایراد سخنرانی می پردازد.

بر اساس این گزارش، پس از طرح برگزاری جشنواره ملی " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران" این ایده مورد استقبال و رضایت دکتر علی اصغر مونسان قرار گرفت و با تایید این موضوع در صفحه مجازی خود در اینستاگرام، به دعوت دبیرخانه جشنواره پاسخ مثبت داد و در مراسم افتتاحیه حضور می یابد.

گفتنی است، این جشنواره که حاصل ماه ها اقدامات کارشناسی و نشست های تخصصی است رویدادی تعاملی و مشترک از سوی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه است که مورد استقبال ویژه همشهریان قرار گرفته است.

کرمانشاه در این جشنواره از تاریخ سوم لغایت دهم فروردین میزبان ۱۰ گروه ملی و ۵ گروه بومی است که آیین های نوروزی مناطق خود را در ۱۵ نقطه شهر هر روز به نمایش می گذارند.

گفتنی است، در مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی که روز شنبه سوم فروردین در محوطه‌ی تاریخی و فرهنگی تاق بستان برگزار خواهد شد، نظام اسلامی مجری برنامه صبح بخیر ایران حضور دارد و دکتر بهرام کلهرنیا و داریوش ارجمند نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم بذکر است، در روز مراسم افتتاحیه، ورودی تاق بستان رایگان می باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان