//
کدخبر: ۱۲۶۴۲۸ //

شهریور ۹۷ با بهترین تورهای مسافرتی داخلی

شهریور 97 با بهترین تورهای مسافرتی داخلی
به گزارش فرتاک نیوز،

تورهای مسافرتی داخلی مثل تورهای کیش بی شک یکی از بهترین گزینه های پیشروی مسافرین برای انتخاب نحوه سفر به سراسر ایران و بویژه قطب های گردشگری کشور محسوب می شوند. در واقع تورهای مسافرتی با در نظر گرفتن شرایط رفاهی ویژه برای مخطابین خود (پرواز چارتر و اقامت گارنتی) در راستای رفاه حال گردشگران بوده و در جلب توجه مخاطبین به سمت و سوی خود بخصوص در سالیان اخیر بسیار موفق عمل کرده است.

اما یکی از نکات مهم در خرید انواع تورهای مسافرتی داخلی این است که بایستی دانست تور را ا کجا خرید تا از آسیب ناشی از سودجویی بسیاری از افراد فرصت طلب که درصدد هستند تا از بازار تورها بویژه در ایام شهریور که نوسان خواهد داشت، در امان ماند. اما در این باره هیچ جای نگرانی نیست چرا که وبسایت جامع com.تورکیش-تورمشهد به عنوان یک وبسایت جامع گردشگری و نیز مجری مستقیم تورهای داخلی با همکاری بهترین آژانس های مسافرتی همواره در طول سال و بخصوص در ایام شهریور باقیمانده از تابستان مفتخر خواهد بود تا بهترین آفرهای تورهای مسافرتی را در اختیار شما قرار دهد. در بین تورهای مسافرتی داخلی مسیرهای کیش، قشم و مشهد از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که ما نیز شما را در ادامه این مطلب با آنها بیشتر آشنا خواهیم نمود.

1

جزیره کیش که همچون نگینی درخشان در آب های خلیج فارس و جنوب کشور می درخشد امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام این جزیره را نشنیده باشد. این جزیره با برخورداری از ظرفیت های بالای گردشگری و نیز امکانات تفریحی و اقامتی ویژه، در سالیان اخیر همواره به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد توریستی کشور در نزد گردشگران مطرح بوده است. در تابستان و بویژه در شهریورماه که اوج سفرهای تابستانی را در بر می گیرد این جزیره میزبان علاقمندان بسیاری از سرتاسر ایران بوده که همین مساله با افزایش علاقمندان به تورهای کیش و بالاخص تور ارزان کیش می شود.

در حقیقت افزایش تعداد مسافر با افزایش نرخ تورهای کیش همراه بوده که باعث نوسان زیاد نرخ تورهای این مسیر شده و تورهای ارزان قیمت برای کیش به سختی پیدا می شوند. اما در کنار تورهای ارزان قیمت کیش وبسایت ما به آدرس مذکور مفتخر است تا زمینه سفر به کیش علاوه بر تهران از اغلب نقاط کشور و شهرستان های کلان شهر کشور فراهم آورد. به عنوان مثال آفرهای تور کیش از اهواز در بین اهوازی ها و استان های همجوار استان خوزستان بسیار محبوب بوده چرا که کار این عزیزان راحت شده و با صرف هزینه و زمان حداقلی خواهند توانست تا خود را به کیش برسانند.

2

قشم هم که به مانند کیش یکی از جزیره های جنوبی کشور است، در طول سال و بویژه شهریورماه میزبان علاقمندان بسیاری از سراسر ایران است. این جزیره دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری است که همراه با مراکز اقامتی و تفریحی مناسب بستری را فرهم نموده که باعث جذب بسیاری از گردشگران و مسافران به سمت خود می شود.

در بین آفرهای تور قشم، تور قشم لحظه آخری در شهریور طالبان بسیاری دارد. االبته رزرو تورهای لحظه آخری قشم با قیمت ارزان چندان هم راحت نیست اما این مساله بیشتر برای تورهای هوایی قشم صدق می کند. برای سفری ارزان به قشم علاوه بر آفرهای هوایی، انواع ترکیبی هوایی با زمینی و یا تورهای زمینی هم برای قشم هم در دسترس گردشگران علاقمند به این جزیره هستند که بسیار قیمت مناسب خواهند بود. تورهای قشم از شهرستان هم اخیرا طرفداران خاص خود را پیدا نموده اند که به عنوان مثال تور قشم از شیراز توریست های زیادی را از استان فارس و استان های همجوار آن به قشم می فرستند.

3

از جزایر قشم و کیش که بگذریم به سومین قطب گردشگری کشور در سالیان اخیر یعنی شهر مقدس مشهد می رسیم که وجود حرم امام رضا (ع) و اماکن تفریحی و اقامتی متنوع آن باعث شده تا تورهای مشهد هم علاقمندان بسیاری را در داخل کشور پیدا کنند. در واقع مشهد بویژه در تابستان به عنوان یکی از پای ثابت ها در بین مقاصد گردشگری داخل کشور مطرح است.

برای سفر به این شهر کشور علاوه بر مسیر هوایی، امکان سفر با تورهای زمینی مشهد هم وجود دارد که مزیت بسیار خوبی برای سفر به مشهد است. در واقع سفر به مشهد اگر در برنامه مسافرتی تابستان شما باشد این فرصت برای شما هست تا با انتخاب تورهای زمینی یا ترکیبی زمینی و هوایی مشهد و با اقامت در یک هتل ارزان قیمت، تا با حداقل هزینه ممکن از سفر خود به این شهر زیارتی و سیاحتی کشور لذت کافی را ببرید. همچنین با توجه به علاقمندان به مشهد که از سراسر ایران خواهان سفر به این شهر هستند، امکان سفر به مشهد از اغلب نقاط کشور فراهم شده از جمله اصفهان که تور مشهد از اصفهان در بین این قشر از ایرانی ها محبوبیت خاصی را داراست.

4

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان