//
کدخبر: ۲۸۸۵۲۸ //

کرونا هر روز درحال تغییر جهش است/در مهمانی‌های خانوادگی شرکت نکنید!

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: افراد با علایم شدیدتری از بیماری کرونا ویروس به مراکز درمانی لرستان مراجعه می‌کنند.

کرونا هر روز درحال تغییر جهش است/در مهمانی‌های خانوادگی شرکت نکنید!

دکتر مریم انصاری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: کرونا ویروس هر روز انتشار بالایی دارد و روز به روز در حال جهش و تغییر ژنوم است.

وی ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا با توجه به اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند و سرعت انتشار ویروس کمتر بود اما متاسفانه در حال حاضر افرادی که به منظور تست به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند علایم شدیدتری از بیماری را دارند و تست آنها مثبت است.

به گزارش فرتاک نیوز،این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: متاسفانه بیماران بستری وضعیت وخیم‌تری نسبت به بیماران بستری در روزهای اول شیوع این بیماری را دارند.

انصاری فرد  افزود: امیدوارم مردم همکاری لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته و از هرگونه تجمع در مراسمان ترحیم و عروسی خودداری کنند.

وی رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را بهترین روش در پیشگیری از این بیماری موثر دانست و بیان کرد: حتی مردم در مهمونی‌های خانوادگی شرکت نکنند چرا که مواردی داشتیم که افراد بخاطر شب نشینی‌های خانوادگی دچار بیماری شده‌اند.

این متخصص بیماری‌های عفونی بیان کرد: کادر درمانی مقابله با کرونا خسته هستند و در این نه ماه شبانه‌روز به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان