//
کدخبر: ۲۸۸۴۶۸ //

سامانه ۱۳۷ پاسخگویی به سوالات مربوط به تردد در محدودیت‌های کرونایی

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز به سامانه پاسخگویی در خصوص چگونگی ترددها در این ایام اختصاص یافته است، یک نفر از پلیس راه در این سامانه مستقر می‌شود و به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

سامانه 137 پاسخگویی به سوالات مربوط به تردد در محدودیت‌های کرونایی

منوچهر حبیبی در جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا که شنبه اول آذر در سالن شهید امامی استانداری قزوین با محوریت اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برگزار شد، تصریح کرد: در محدودیت‌های اعمال شده، مشاغل گروه یک گسترده دیده شده تا در تامین نیازهای روزمره مردم مشکلی ایجاد نشود و مردم بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی افزود: محدودیت ادارات و گروه‌های کارگری نیز ابلاغ شده است، در تمام شهرستان‌های استان قزوین به جز شهرستان آوج، یک سوم کارکنان باید در محل کار خود حاضر شوند و دو سوم کارکنان در صورت درخواست ستاد کرونا در حوزه نظارت، کنترل و تیم‌های گشت و بازرسی به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش فرتاک نیوز،جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار کرد: طی این دو هفته کلیه مدیران کل و معاونین و روسای شهرستان‌های دستگاه‌های اجرایی آماده باش کامل هستند به این معنا که در این مدت نمی‌توانند هیچگونه ماموریت یا مرخصی داشته باشند مگر اینکه با قرارگاه ستاد مقابله با کرونا هماهنگی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها، مدارس و کلیه آموزشگاه ها نیز غیرحضوری خواهد بود،مساجد و برگزاری آیین‌های مذهبی نیز در این ایام تعطیل است.

حبیبی تأکید کرد: هزینه‌کرد ادارات برای خرید ماسک و مواد ضدعفونی با تصمیم ستاد کرونا مجاز است، در صورت نیاز از ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی برای مواردی که  قرنطینه لازم است استفاده می‌کنیم، در این میان خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی به کارکنان علوم پزشکی و کادر درمان اختصاص دارد، هر دانشگاه باید یک خوابگاه را در اختیار قرارگاه قرار دهد تا با مدیریت هلال احمر کار قرنطینه انجام شود.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز به سامانه پاسخگویی در خصوص چگونگی ترددها در این ایام  اختصاص یافته است، یک نفر از پلیس راه در این سامانه مستقر می‌شود و به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی از شهرداری و شورای شهر چند درخواست دارد که شهرداری باید اجرا کند، تأمین دو دستگاه اکسیژن ساز، تامین بسته‌های معیشتی و تغذیه‌ای گروه‌های جهادی، خرید ۲۰۰ هزار ماسک ساده برای مبتلایان به کرونا و گروه‌های فعال جهادی و اجاره دو مهمانسرا برای قرنطینه در صورت نیاز، از جمله این درخواست‌ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان