//
کدخبر: ۲۸۴۷۳۷ //

دورود تعطیل شد

فرماندار دورود از تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ خبر داد.

دورود تعطیل شد

مجتبی بیرانوند، شامگاه پنجم آبان ماه، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز و هشدار شیوع ویروس کرونا در شهرستان دورود فعالیت تمامی ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: این تصمیم با هماهنگی استاندار لرستان و به دلیل وضعیت بحرانی و کمبود تخت بستری بیماران کرونایی در دورود و همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر اتخاذ شده است.

بیرانوند تصریح کرد: این تعطیلی شامل ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز درمانی، بیمارستان و کلینیکی، آزمایشگاهی و بهداشتی و شهرداری و آتش‌نشانی نمی‌شود و این دستگاه‌ها موظف به استمرار  خدمات‌رسانی به مردم هستند.

فرماندار دورود تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز تا پایان هفته جاری می‌بایست در حالت آماده‌باش در سطح شهرستان حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا دوشنبه ۱۲ آبان همه مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهرستان دورود تعطیل خواهند بود و در صورت عدم اجرای مصوبه فوق با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،بیرانوند از شهروندان دورودی خواست تفریحات، مهمانی‌ها و تجمعات خود را به صفر برسانند و در خانه بمانند و به هشدار و توصیه‌های ستاد کرونای کشور، استان و شهرستان پای‌بند باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را شکست دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان