//
کدخبر: ۲۸۲۷۹۹ //

۶۸۰ قربانی؛اسب چموش کرونا همچنان در اردبیل می‌تازد

در روزهای سرد پاییزی که نگرانی از اپیدمی آنفلوآنزا بالاست، اسب چموش کرونا همچنان می‌تازد و در استان اردبیل جان 680 نفر را گرفته است.

680 قربانی؛اسب چموش کرونا همچنان در اردبیل می‌تازد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ۲۰ مهرماه در نشست مسئولان مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته با بستری شدن 43 بیمار جدید تعداد بیماران بستری کرونا به 223 نفر رسیده است.

شهرام حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: 55 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند و 33 نفر نیز با بهبود نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی به کشته شدن 6 نفر براثر کرونا در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: همچنان شهرهای اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت قرمز و خلخال در وضعیت نارنجی بوده و در سایر شهرستان‌ها نیز وضعیت زردی را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: کاهش استفاده همشهریان از ماسک عامل انتقال و شیوع بیماری کروناست و ما نگران روزهای سرد پائیز هستیم که این بیماری با اپیدمی آنفلوآنزا خطرات بیشتری را برای همشهریان به وجود آورد.

حبیب‌زاده افزود: همچنان توصیه می‌کنیم همشهریان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و با زدن ماسک و شستن مرتب دست از حضور در مکان‌های پرازدحام پرهیز کنند تا خطری متوجه آنها نشود.

وی در مورد توزیع واکسن آنفلوآنزا تصریح کرد: بخش رایگان واکسن در بین گروه‌های پرخطر در مراحله تزریق است و برای توزیع واکسن در بین داروخانه‌ها اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان