//
کدخبر: ۲۶۳۷۹۵ //

شمار مبتلایان کرونا در کردستان از ۳ هزار نفر گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان در کردستان به ۳ هزار و ۶۲ مورد رسید.

شمار مبتلایان کرونا در کردستان از ۳ هزار نفر گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزین رضاعی با اشاره به روند صعودی کرونا در استان، اظهار کرد: با شناسایی ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان در کردستان به ۳ هزار و ۶۲ مورد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۴۰ نمونه آزمایش ابتلا به کرونا در استان انجام شده که نتیجه ۳ هزار و ۶۲مورد مثبت و  ۷ هزار و ۸۲۲ مورد نیز منفی بوده است. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان‌ را در سنندج یک هزار و ۶۸  نفر، در سقز ۵۰۴ نفر،در بانه ۲۷۶ نفر، در قروه ۲۵۳ نفر، در دیواندره ۲۴۷ نفر، درمریوان ۲۴۳ نفر، در بیجار ۱۵۸ نفر، درکامیاران ۱۵۸ نفر، دهگلان ۱۲۳ نفر و در سروآباد ۳۲ نفر بیان کرد.

رضاعی همچنین آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا از ابتدا تاکنون در استان را  ۱۵۴ مورد برشمرد و گفت: این تعداد نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش داشته که مربوط به سنندج است.

وی با اشاره به تعداد موارد فوتی‌ها به تفکیک شهرستان گفت: تاکنون ۴۱ نفر در سقز، ۳۴ نفر در سنندج، ۲۰ نفر در بانه، ۱۹ نفر در قروه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت۷ نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان  بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهبودی یک‌هزار و ۶۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان از ابتدا تا کنون خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان