//
کدخبر: ۲۵۴۴۹۶ //
وزیر بهداشت ایتالیا:

ماه‌های سختی در انتظار ما است!

وزیر بهداشت ایتالیا تأکید کرد: تکلیف ما این است که شرایطی را ایجاد کنیم که فعلاً بتوانیم با ویروس کرونا زندگی کنیم.

ماه‌های سختی در انتظار ما است!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه سوئیسی "تاگس آنسایگر"، "روبرتو اسپرانزا"، وزیر بهداشت ایتالیا به‌دلیل بحران کرونا مردم کشورش را برای ماه‌های دشوار آماده می‌کند.

وی در سخنانی اظهار داشت: وظیفه ما این است که شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم با این ویروس زندگی کنیم و حداقل تا زمانی که واکسنی برای این بیماری تولید شود باید این گونه باشد.

وی که در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی سخن می‌گفت تصریح کرد: اکنون زود است در این باره سخن بگوییم که محدودیت‌های اعمال‌شده در زندگی عمومی برای مقابله با کرونا چه‌موقع می‌تواند لغو شود، برخی اقدامات باید همچنان پا برجا باشد.

کرونا همچنان در ایتالیا گسترش می‌یابد و مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که برای اولین بار از تاریخ 19 مارس ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته کمتر از 600 قربانی گرفته است.

مقامات بهداشت و درمان ایتالیا امروز اعلام کردند که تعداد افرادی که به‌دلیل ویروس کرونای جدید جان خود را از دست داده‌اند از آخرین بِروزرسانی 525 نفر افزایش یافته است، بدین ترتیب شمار کشته‌شده‌ها بر اثر این ویروس به عدد 15 هزار و 887 رسیده است.

همچنین 4 هزار و 316 مورد تازه ابتلا به ویروس کووید19 به ثبت رسید که تعداد کل مبتلایان را در این کشور به عدد 128 هزار و 948 مورد رساند، این در حالی است که تاکنون 21 هزار و 815 بیمار از این بیماری بهبود یافته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان