//
کدخبر: ۲۵۳۶۶۱ //

آمریکا رکورد زد؛ قربانیان کرونا بیشتر از چین شد

با رسیدن قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 3 هزار و 400 نفر، تعداد قربانیان کرونا در این کشور از چین با 3 هزار و 305 مورد فراتر رفت.

آمریکا رکورد زد؛ قربانیان کرونا بیشتر از چین شد

به گزارش فرتاک نیوز، آمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا که طی روز، چند بار به روز رسانی می‌شود،‌ بر اساس آخرین آمار به 3 هزار و 400 نفر رسیده است.

همچنین مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار دست کم 174 هزار و 684 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ایالت نیویورک وخیم‌ترین شرایط را در آمریکا در اختیار دارد. بر اساس گفته «آندرو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک، تا کنون تست ابتلا به کرونای 75 هزار و 795 نفر در این ایالت مثبت بوده و 10 هزار و 929 نفر در بیمارستان‌های ایالت نیویورک بستری شده‌اند که حال 2 هزار و 710 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر نیویورک، مقامات این شهر از آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی که در پارک مرکزی این شهر دایر شده خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

این بیمارستان صحرایی 68 تخت داشته و 10 تخت آن مجهز به تجهیزات مراقبت‌های ویژه است. همچنین 60 تا 70 پرسنل پزشکی قادر به فعالیت در این تاسیسات موقت هستند.

مقامات شهر نیویورک دستور داده‌اند که تمامی فعالیت‌های تجاری غیرضروری تعطیل شده و هرگونه تجمع مردم در هر اندازه‌ای را ممنوع اعلام کرده‌ و به تمامی ساکنین دستور داده‌ تا دست کم دو متر از یکدیگر فاصله داشته باشند. کسانی که قوانین فاصله اجتماعی در این شهر را رعایت نکنند ممکن است تا 500 دلار جریمه شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان