//
کدخبر: ۲۵۳۵۹۳ //

بیماران خانگی کرونا هر پنج روز یکبار پایش می شوند

سخنگوی وزارت بهداشت، در ارتباط با نحوه نظارت و پایش بیماران خانگی کرونا، گفت: این بیماران هر پنج روز یکبار پایش می شوند.

بیماران خانگی کرونا هر پنج روز یکبار پایش می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

کیانوش جهانپور، بعد از ظهر سه شنبه در ارتباط ویدئویی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه نحوه نظارت بر قرنطینه بیمارانی که در خانه هستند به چه صورت است، اظهار کرد: در بسیج ملی مقابله با کرونا بر نحوه قرنطینه خانگی نظارت می‌شود و در طول ۵ روز هر روز با آنها تماس گرفته می‌شود و پایش می‌شوند و در روز دهم هم یک بار دیگر با آنها تماس گرفته و پایش نهایی می‌شوند و تا به امروز هم بر اساس نظرسنجی ۹۷.۳ درصد بیماران از پیگیری‌های همکاران ما رضایت داشته اند.

وی افزود: تا به این لحظه در ایران از ابتلای مجدد بیمارانی که از کرونا بهبود یافته باشند و مجدد به این بیماری مبتلا شده باشند را نداشته ایم و چند موردی هم که در کشورهای دیگر اعلام شده است هنوز قطعی نیست.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم تمدید شده است و دانشگاه‌ها و مدارس هم تا بیستم تعطیل هستند؛ همچنین از هموطنان ایرانی که در کشورهای دیگر هستند اگر تمایل داشته باشند به ایران برگردند با هماهنگی دستگاه دیپلماسی امکان بازگشت آنها هست.

جهانپور خاطرنشان کرد: بنا بر آماری که تا امروز داشتیم ۲۷۷ مورد مرگ ناشی از الکل متانول در ایران ثبت شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان