//
کدخبر: ۲۴۸۲۵۲ //
نماینده سازمان جهانی بهداشت:

ایران برای پیشگیری از کرونا در آمادگی کامل قرار دارد

نماینده سازمان جهانی بهداشت گفت: ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا در آمادگی کامل قرار دارد و اطمینان کامل داریم در آینده ای نه چندان دور این ویروس کنترل شود.

 ایران برای پیشگیری از کرونا در آمادگی کامل قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین و نمایندگان  سازمان جهانی بهداشت در ایران روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری از اقدامات دانشگاه برای مهار ویروس کرونا جدید بازدید کردند تا اطمینان حاصل کنند روند ارائه خدمات و کنترل این ویروس در بالاترین سطح در حال اجراست.

 نماینده سازمان جهانی بهداشت در این بازدید اظهار کرد: ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا جدید در آمادگی کامل قرار دارد و اطمینان کامل داریم در آینده ای نه چندان دور این ویروس کنترل شود.

 نمایندگان WHO ضمن قدردانی از تلاش های وزارت بهداشت برای کنترل و مهار ویروس کرونا اظهار کردند: ایران در زمینه مهار بیماری ها به ویژه بیماری‌های واگیر از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه ای برخوردار است و این توانایی را به خوبی در بحران‌ها و بلایا از جمله سیلاب های گسترده ابتدای امسال نشان داده است.

 نمایندگان سازمان جهانی بهداشت یکی از مهمترین ستون های مهار و کنترل بیماری در کشور را  همکاری دو جانبه و قوی بین سازمانهای متولی و مردم دانستند.

مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر امروز (چهارشنبه) به دو هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است. ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان