//
کدخبر: ۳۱۲۴۲۷ //

‍ ممنوعیت سفر به کرمانشاه در تعطیلات نیمه خرداد

رئیس پلیس راه استان از ممنوع بودن سفر به کرمانشاه در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد و گفت: متخلفان بین 5 تا 10 میلیون ریال با جریمه نقدی مواجه می شوند.

‍ ممنوعیت سفر به کرمانشاه در تعطیلات نیمه خرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: محدودیت سفر به کرمانشاه و دیگر استان های کشور از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه - 12 خرداد) آغاز و تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 17 خرداد ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه این تصمیم بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می شود، از اجرای جدی آن خبر داد و گفت: متخلفان نیز مشمول جریمه نقدی خواهند شد.

سرهنگ حیدری افزود: طرح ممنوعیت سفرهای استانی بدون توجه به رنگ بندی شهرها و سفرهای درون استانی نیز بر اساس رنگ بندی های اعلام شده انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سیاست پلیس در محرله اول ارشاد و راهنمایی شهروندان است، خاطرنشان کرد: چنانچه افراد برای سفر غیرمجاز خود اصرار ورزیده و به توصیه های و راهنمایی های ماموران بی توجه باشند برای ورود به شهرهای قرمز مبلغ 10 میلیون ریال و برای ورود به شهرهای نارنجی نیز مبلغ 5 میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی همچنین از استقرار ماموران پلیس راه و انتظامی در مبادی وردی شهرهای مختلف استان کرمانشاه در تاریخ یاد شده خبر داد و از هموطنان خواست قانون و دستور العمل های صادره را رعایت کنند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: ممنوعیت سفر شامل سیستم حمل و نقل عمومی مانند هواپیما، اتوبوس و قطار، خودروهای انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و حمل کالاهای اساسی نمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان