//
کدخبر: ۱۸۹۴۲۷ //

خیزش کارخانه قند بیستون برای توسعه و رونق تولید

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 98 صورت می گیرد

خیزش کارخانه قند بیستون برای توسعه و رونق تولید
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری امسال به "رونق تولید" کارخانه قند بیستون در نظر دارد بخش تولید خود را رونق و توسعه دهد.

فرماندار شهرستان هرسین در تأیید مطلب فوق تصریح کرد: آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از تثبیت و توسعه ی تولید در کارخانه قند بیستون اعلام می کنیم.

امیر شاه آبادی افزود: کارخانه ی مذکور برای توسعه نیاز به یکسری مجوز دارد، که در این زمینه فرمانداری شهرستان هرسین پیگیری های لازم را انجام خواهد داد و موافقت های لازم را خواهد گرفت.

به گفته ی شاه آبادی از جمله برنامه های بسیار خوب این کارخانه، تولید قند کله در آینده ای نزدیک است که در صورت حمایت استانداری، به زودی راه اندازی خواهد شد.بر اساس این گزارش در صورت راه اندازی این واحد (قند کله) در کارخانه، حدود 200 شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی افزود: کارخانه قند بیستون در فصل بهره برداری و تولید خود از حدود 700 نفر کارگر استفاده می کند که به این ترتیب اهمیت زیادی هم به لحاظ تولید و هم به لحاظ اشتغال دارد و از هرجهتی برای شهرستان و استان باعث رونق و برکت است.

در سطح استان نیز با توجه به این که در کل استان 135 واحد کارگاهی با نیروی کار بالاتر از 50 نفر وجود دارد، کارخانه قند بیستون از مهم ترین این واحدها محسوب می شود.

بر اساس اعلام مدیر عامل کارخانه قند بیستون آقای دکتر علی حسینی، این کارخانه، 23 میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد و کمتر از این رقم یعنی 14 میلیارد تومان به کشاورزان بدهی دارد. که ایشان تضمین کرده اند به محض دریافت طلب خود از دولت بدهی کشاورزان را تسویه نماید

معصومه خسروی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان