//
کدخبر: ۱۳۱۵۴۹ //

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی زیربنایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی زیربنایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است که مدیران باید لیستی از پروژه‌های ضروری را ارائه دهند.

10 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی زیربنایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

اقبال عباسی امشب در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به اعتبار 10 میلیارد تومانی برای بازسازی تاسیسات زیربنایی استان، اظهار داشت: فرمانداران باید در خصوص بازسازی زیرساخت‌هایی که خسارت دیده یا احتمال خسارت آنها وجود دارد با مدیران دستگاه‌ها برای مشخص شدن تعداد پروژه‌ها و میزان اعتبار لازم برای آنها در هر شهرستان جلسه بگذارند و لیست پروژه‌ها برای مبادله موافقت‌نامه به سازمان برنامه و بودجه فرستاده شود تا به محض تخصیص توزیع انجام شود.

وی خواستار دقت فرمانداران در این کار شد و افزود: به سراغ طرحهایی بروید که تبعات اجتماعی دارند و آن را حل کنید.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این خصوص می توان احیای صنایع اشتغال‌زا و حل معضل اشتغال و تولید را نیز مدنظر داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص قطع گاز خانه زنی با فرزند معلول اشاره و تصریح کرد: فردی تحت عنوان خیر وارد خانه‌ای شده و با سوء استفاده از سادگی صاحبخانه فیلمی از فضای خانه گرفته و در فضای مجازی پخش کرده است. مدیران باید وقتی در فضای مجازی مطلبی منتشر می‌شود نسبت به شفاف‌سازی آن اقدام کنند و موضع بگیرند نباید بی‌تفاوت از کنار چنین مسائلی گذشت.

عباسی تصریح کرد: در این شرایط حتی اگه قصوری هم صورت گرفته باشد باید ضمن شفاف‌سازی از مردم عذرخواهی کرد.

سیامک حیدری، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه، بیان کرد: با توجه به اینکه وصول مطالبات قانون است پیمانکار برای وصول مطالبات پس از 200 روز اقدام به قطع گاز کرده بود در شرایطی که هیچ اطلاعی از وضعیت درون خانه نداشت اکنون نیز با وجود اینکه بدهی پرداخت نشده ولی گاز آن خانه وصل شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان