//
کدخبر: ۸۴۴۰۰ //

جزئیات کامل از وضعیت مصدومین زلزله امروز سرپل ذهاب

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که ۳۸ مصدوم زلزله ظهر امروز به بیمارستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب منتقل و بصورت سرپایی درمان شده‌اند.

جزئیات کامل از وضعیت مصدومین زلزله امروز سرپل ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجتبی خالدی  درباره جزییات انتقال مصدومان این زمین لرزه اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی چهار مصدوم به بیمارستان الزهرای گیلانغرب منتقل شده‌اند. پنج مصدوم دیگر به بیمارستان ابوالفضل عباس قصر شیرین و ۲۸ مصدوم نیز به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب منتقل و به‌صورت سرپایی درمان شدند.

**۱۵:۲۹؛ جمعیت هلال احمر اعلام کرد که زلزله ۵.۳ ریشتری سرپل ذهاب ۲۳ مصدوم داشت که به صورت سرپایی درمان شدند.

**۱۳:۵۷؛ عادل شفیعی- معاون امداد و نجات هلال‌احمر کرمانشاه- از اعزام ۱۶ تیم ارزیاب هلال‌احمر در پی وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری در سر پل ذهاب کرمانشاه خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت جانی و مالی اعلام نشده است.

 مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور- نیز اعلام کرد که با توجه به ارزیابی به عمل آمده در منطقه سرپل ذهاب، زمین لرزه ۵.۳ ریشتری که در ساعت ۱۳:۰۵ در این منطقه رخ داد، هیچ خسارت جانی و مصدومیتی به همراه نداشته است.

**۱۳:۳۸؛  شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۳:۰۵:۲۵ ثانیه روز یک‌شنبه، ۱۲فروردین ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند. مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۴.۴۲ درجه عرض شمالی و ۴۵.۸۱ درجه طول شرقی ثبت شده است.  این زمین‌لرزه در ۶ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۳ کیلومتری قصرشیرین و ۳۲ کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان