//
کدخبر: ۷۹۳۷۷ //

۶۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان تعیین تکلیف می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شده که تا پایان سال با هماهنگی استاندار و مسئولان تعیین تکلیف می‌شود.

۶۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا امیریان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان زلزله گفت: از ابتدای حادثه این جمعیت از تمام ظرفیت خود برای امدادرسانی استفاده کرده است.

 

وی با بیان اینکه طبق آمارها کمک های ارسالی غیرنقدی هموطنان از سراسر کشور به مناطق زلزله زده به ارزش 70 میلیارد تومان بوده، افزود: کار توزیع این کمک‌ها از همان ابتدا آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، بیش از 60 میلیارد تومان کمک نقدی نیز از سوی جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شده که تاکنون ریالی از آن هزینه نشده و تا پایان سال با هماهنگی استاندار و مسئولان این مبلغ تعیین تکلیف خواهد شد.

 

امیریان خاطرنشان کرد: در طول ایام پس از زلزله  علاوه بر توزیع کمک های غیرنقدی، سبدهای غذایی نیز طی سه نوبت بین افراد توزیع شده که در مرحله اول بسته‌های 72 ساعته و دو مرحله نیز بسته‌های یک ماهه توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر برای تهیه سبد غذایی توزیع شده بین آسیب دیدگان از منابع خود استفاده کرده است.

 

به گفته این مسئول، هم اکنون نیز بر اساس اعلام نیاز معتمدین محلات و مسئولان توزیع بسته های غذایی ادامه دارد.

 

وی همچنین از توزیع بیش از 95 هزار تخته چادر به ارزش 70 میلیارد تومان توسط جمعیت هلال احمر بین زلزله زدگان خبر داد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به وعده رئیس جمعیت هلال احمر کشور در کمک به برخی از زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: مقرر شد از سوی این جمعیت به هر خانواده شناسایی شده که یک متوفی داشته باشد و خانواده‌ای که طی 10 روز پس از زلزله صاحب فرزند شوند، مبلغ پنج میلیون تومان تعلق بگیرد.

 

امیریان اضافه کرد: تاکنون پرونده 360 خانواده با شرایط مذکور همراه با مستندات به جمعیت هلال احمر ارسال شده که تا هفته آینده از مبلغ در نظر گرفته شده برای آنها بهره مند خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان