//
کدخبر: ۷۰۹۸۰ //

توضیحاتی درباره ویدیوی اقدام به آتش‌زدن چادر توسط یک زلزله‌زده

زلزله‌زده‌ای که در ویدویی قصد آتش‌زدن چادر محل سکونت خود را داشت توضیحاتی ارائه کرد.

 توضیحاتی درباره ویدیوی اقدام به آتش‌زدن چادر توسط یک زلزله‌زده
به گزارش فرتاک نیوز،

 از سرپل‌ذهاب، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک زلزله‌زده در برابر دوربین تلفن همراه فردی از وضعیت خود شکایت کرده و در اواسط فیلم با عصبانیت قصد آتش‌زدن چادر محل سکونت خانواده‌اش را دارد که انتشار گسترده این فیلم و شبهاتی که ایجاد کرد سبب پیگیری بیشتر برای درک ماجرا شد.

 

این شهروند سرپل‌ذهابی درباره ویدیویی که از تلاش وی برای آتش زدن چادر منتشر شده است گفت: چون خانه من تخریب شده قبلاً به من کانکس تعلق گرفت اما خودم خواستم که به جای کانکس پولش را بگیرم.

 

وی افزود: با این فیلم می‌خواستم کمک مسئولان و خیرین را جلب کنم زیرا ترجیح دادم پول کانکس را صرف برطرف کردن مشکلات مالی و بیماری فرزندم کنم که اعصابم خراب شد خواستم آن کار را انجام بدهم ولی اشتباه کردم.

 

در این زمینه فرماندار سرپل‌ذهاب نیز با بیان اینکه این فیلم بیش از آن که جنبه واقعی برای بیان مشکلات داشته باشد حرکتی نمایشی است بیان کرد: بر اثر زلزله منزل این شهروند به‌طور کامل تخریب شده که به وی کانکس تعلق گرفت ولی این فرد ترجیح داد به‌جای کانکس وجه نقد آن را دریافت کند.

 

اکبر سنجابی افزود: با این فرد صحبت کردیم و به ما گفت کسی که فیلم می‌گرفت به او گفته می‌خواهم از شما فیلم بگیرم و در فضای مجازی منتشر کنم تا از خیرین برایتان کمک مالی بگیرم ولی در اواسط فیلمبرداری عصبانی شدم و می‌خواستم چادر را به آتش بکشم ولی در حال حاضر از این اقدام اشتباه پشیمانم.

 

وی با بیان اینکه این شهروند اگر کانکس بخواهد به خاطر مریضی فرزندش و تخریب شدن منزل در ظرف کمتر از نیم ساعت به او کانکس تعلق می‌گیرد گفت: اما خود این فرد تاکنون در رابطه با گرفتن کانکس اقدام نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان