//
کدخبر: ۷۰۹۷۷ //

۱۲ تیم هلال‌احمر به شهرستان سرپل‎ذهاب اعزام شدند

مدیرعامل هلال‎احمر استان کرمانشاه گفت: تیم‌های امدادی هلال‎احمر برای امدادرسانی به زلزله‎زدگان شهرستان سرپل‎ذهاب به این منطقه اعزام شدند.

۱۲ تیم هلال‌احمر به شهرستان سرپل‎ذهاب اعزام شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا امیریان  با اشاره به بارندگی‎های روز گذشته و شدت وزش باد در استان کرمانشاه، اظهار داشت: به‎منظور امدادرسانی به زلزله‎زدگان در شهرستان سرپل‎ذهاب، 12 تیم هلال‎احمر در این منطقه حضور یافتند.

 

مدیرعامل هلال‎احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه وزش باد سبب پارگی و کنده‎شدن تعدادی از چادرهای زلزله‎زدگان در شهرستان سرپل‎ذهاب شد، گفت: بیش از 15 تخته چادر به خانواده‎های که چادرهای آنها به‎علت وزش باد و بارش باران آسیب دیده بود، از سوی هلال‎احمر اهدا شد.

 

امیریان از وقوع چهار مورد آتش‎سوزی در چادرهای زلزله‎زدگان در سرپل‌ذهاب خبر داد و افزود: با حضور به‎موقع نیروهای امدادی هلال‎احمر خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

 

وی با اشاره به آمادگی نیروهای هلال‎احمر در طرح زمستانه این سازمان، بیان کرد: نیروهای سازمان هلال‎احمر در 20 پایگاه ثابت جاده‌ای حضور دارند.

 

مدیرعامل هلال‎احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته برخی گردنه‎های استان کرمانشاه با بارش برف مواجه بود، اظهار کرد: همکاران ما در هلال‎احمر تمامی راه‎های مواصلاتی استان حضور داشته و شب گذشته نیز در محور سنقر به مله‌ماس اقدام به امدادرسانی به مردم کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان