//
کدخبر: ۶۵۹۴۰ //

آخرین وضعیت مصدومان زلزله کوهبنان

صابری گفت: در زلزله کوهبنان به 42 مصدوم خدمات درمانی ارائه شد که پنج نفر مصدوم به طور مستقیم بر اثر زلزله و 37نفر هم به صورت غیر مستقیم آسیب دیدند.

 آخرین وضعیت مصدومان زلزله کوهبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید محمد صابری در تشریح اقدامات این مرکز در رابطه با زلزله کوهبنان گفت: به محض اطلاع از وقوع زلزله که در کرمان هم احساس شد، تیم های ارزیاب سه پایگاه شهرستان کوهبنان ارزیابی را به سرعت شروع کردند و بهورزهای خانه های بهداشت هم به صورت تلفنی گزارش های خود را اعلام می کردند.

 

وی افزود: در مجموع هشت تیم عملیاتی در همان ساعات ابتدای پس از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و پس از فعال شدن EOC با حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیمارستان های شهرستان های راور، زرند و کوهبنان به حالت آماده باش در آمدند.

 

صابری گفت: در همان ساعات ابتدایی تیم فرماندهی حادثه به فرماندهی مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی به منطقه اعزام شد و کمتر از دو ساعت پس از حادثه در بیمارستان کوهبنان حاضر شدند.

 

وی ادامه داد: با وجود تاریکی شب، تمامی روستاهای شهرستان کوهبنان بازدید شدند و خدمت رسانی به زلزله زدگان آغاز شد.

 

صابری گفت: در این زلزله به 42 مصدوم خدمات درمانی ارائه شد که پنج نفر مصدوم به طور مستقیم بر اثر زلزله و 37نفر هم به صورت غیر مستقیم آسیب دیدند.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان خوب است و از مراکز درمانی مرخص شده اند؛ در حال حاضر بیمارستان های راور، کوهبنان و زرند در حال آماده باش هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان