//
کدخبر: ۶۵۸۸۰ //
نماینده مردم کوهبنان :

تمام مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری از بیمارستان کوهبنان مرخص شدند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری از بیمارستان کوهبنان ترخیص شدند.

تمام مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری از بیمارستان کوهبنان مرخص شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین امیری‌خامکانی اظهارداشت: از تنها بیمارستان شهرستان کوهبنان به همراه حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی استاندار کرمان و موسوی‌آیت‌اللهی سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان بازدید شد و خوشبختانه تمام مصدومان زلزله 5.2 ریشتری از بیمارستان کوهبنان ترخیص شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه 42 مصدوم داشت که به بیمارستان مراجعه کرده بودند افزود: 37 نفر از آنها یا در حین فرار و یا بر اثر بیماری قبلی و ترس از زلزله بستری شده بودند و تنها 5 نفر از آنها بر اثر ریزش آوار بوده است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مصدومی در این بیمارستان وجود ندارد خاطرنشان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز عصر امروز با ریاست استاندار کرمان تشکیل شد و تصمیمات خوبی مصوب شد.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان کوهبنان دچار آسیب جزئی شده و در بعضی دیوارها گچ ساختمان ترک خورده است گفت: اسکلت ساختمان ضربه ای ندیده است.

 

امیری‌خامکانی با بیان اینکه بیمارستان افضل‌الدین ابوحامد کوهبنانی شهر کوهبنان نوساز است افزود: بررسی کارشناسانه از ساختمان آن انجام می‌شود و در صورت آسیب‌دیدگی، پیمانکار باید جوابگو باشد.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع چادر بین مردم زلزله‌زده در کوهبنان در حال انجام است تصریح کرد: از آنجا که در روستای جور خانه‌ها خشت و گلی بودند تخریب زیادی داشته‌ایم.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بافت قدیمی شهر کوهبنان نیز خسارت جدی دیده است گفت: باید کار بازسازی در این مناطق به‌سرعت آغاز شود.

 

به گزارش تسنیم، بیمارستان افضل‌الدین ابوحامد کوهبنانی تنها بیمارستان این شهرستان است که عملیات احداث این بیمارستان در سال 86 آغاز و در سال 96 توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بخش‌های داخلی، جراحی، زنان، اطفال، نوزادان، اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه و درمانگاه افتتاح شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان