//
کدخبر: ۲۶۰۰۰۰ //

جزئیات جدید از زلزله ۵.۱ ریشتری فیروزآباد لرستان / ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی منازل‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ‌لرستان گفت: تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این زمین لرزه به جزء ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی منازل گزارشی مخابره نشده است.

جزئیات جدید از زلزله ۵.۱ ریشتری فیروزآباد لرستان / ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی منازل‌
به گزارش فرتاک نیوز،

صارم رضایی از اعزام دو گروه ارزیاب اعزام سریع هلال‌احمر به منطقه زلزله‌زده فیروزآباد و الشتر‌ خبر داد و گفت: در پی وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در حوالی فیروزآباد و الشتر ‌بلافاصله ستاد بحران‌ تشکیل و ‌‌دستورات لازم ‌برای اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده صادر شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ‌لرستان با بیان اینکه با اعزام این گروه‌های واکنش سریع امدادی به کانون این زمین لرزه مراحل ارزیابی از خسارات و تلفات احتمالی این زمین لرزه در حال انجام است، افزود: ‌هم‌اکنون نیروهای ارزیاب هلال احمر وارد منطقه زلزله‌زده شده و مشغول انجام ارزیابی‌های اولیه و ثانویه وقوع این زمین لرزه هستند. 

وی با بیان اینکه شدت این زمین لرزه به حدی بوده که مردم در شهرهای اطراف الشتر از جمله خرم آباد و نورآباد آن را احساس کرده اند و اکنون در کوچه و خیابان هستند، تصریح کرد:  تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این زمین لرزه به جزء ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی منازل گزارشی مخابره نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان