//
کدخبر: ۶۴۶۸۶ //

فعالیت سپاه، بسیج و ارتش در خدمات رسانی به زلزله زدگان ستودنی بود/ بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی ۶ کانکس اهدا کردند

عضو شورای مرکزی و بنیان گذاری بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی گفت: سپاه بسیج و ارتش در خدمت رسانی به مردم زلزله غرب کشور فعالیت مناسبی ارائه دادند و این نهاد‌ها خیلی خوب وارد میدان عمل شدند و بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی نیز با همکاری خیرین توانست ۶ دستگاه کانکس به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال به زلزله زدگان اهدا کند.

فعالیت سپاه، بسیج و ارتش در خدمات رسانی به زلزله زدگان ستودنی بود/ بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی ۶ کانکس اهدا کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

داوود طالبی، عضو شورای مرکزی و بنیان گذاری بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی در اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور که در تالار ابوریجان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با تاکید بر حضور و نقش برجسته اساتید دانشگاه در دوران دفاع مقدس گفت: دانشگاهیان و اساتید همواره در جبهه حق علیه باطل حضور جدی داشتند و دانشگاه شهید بهشتی نیز ۱۲۰ شهید دانشجو کارمند و استاد تقدیم انقلاب کرد که شهید مجید شهریاری یکی از این شهدای علمی است.

 

وی افزود: خدمات بسیاری اساتید بسیجی تاکنون ارائه دادند و امیدواریم بتوانیم به عنوان نیروی بسیجی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

طالبی با اشاره به زلزله اخیر مناطق غربی و فعالیت سپاه پاسداران گفت: سپاه بسیج و ارتش در خدمت رسانی به مردم زلزله غرب کشور فعالیت مناسبی ارائه دادند و این نهاد‌ها خیلی خوب وارد میدان عمل شدند و بسیج اساتید دانشگاه شهیدبهشتی نیز با همکاری خیرین توانست ۶ دستگاه کانکس به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال به زلزله زدگان اهدا کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حرکتی در سازمان بسیج ادامه پیدا کرده که امیدواریم بتوانیم با حضور دکتر زارعی گام‌های بلندی برای خدمت رسانی به مردم برداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان