//
کدخبر: ۹۹۳۰۹ //
: حاضر نیستم به هر قیمتی در بمانم!

سرمربی معروف استقلالی حرف آخر را زد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم و در صورت فراهم نشدن شرایط از این تیم جدا می‌شوم.

سرمربی معروف استقلالی حرف آخر را زد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود فکری با وجود اینکه در فصلی که گذشت توانست تیم نفت مسجدسلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر برساند و محبوبیت زیادی نزد هواداران پرشور این تیم پیدا کرد، هنوز تکلیف حضورش روی نیمکت فصل آینده نفت مسجدسلیمان مشخص نیست. با فکری در مورد احتمال تمدید قرارداد با نفت، حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تقابل تیم‌های ایرانی با تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا و... گفتگو کرده ایم که در ادامه می‌خوانید.

 

هنوز با باشگاه نفت مسجد سلیمان به توافق نرسیده اید؟

خیر. من ۲ هفته پیش به اهواز رفتم و صحبت‌هایی نیز بین من و مسئولان باشگاه مطرح شد، اما آن صحبت‌ها خروجی مشخصی نداشت و قرار شده روز پنجشنبه به مسجدسلیمان بروم و با مسئولان شهری و استانی جلسه‌ای را برگزار کنیم تا ببینیم به توافق نهایی دست پیدا می‌کنیم یا خیر.

 

انتظار شما از مسئولان استان چیست؟

توقع من این است که منابع مالی لازم برای باشگاه نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شود و بودجه ما به حدی باشد که بتوانیم بازیکنان مستعدی جذب کنیم و تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر ببندیم. باید هزینه‌های جاری تیم تامین شود و دغدغه اصلی من در حال حاضر همین مسئله تامین منابع مالی برای باشگاه است. قاعدتا مسئولان باید تاکنون قول مساعدی می‌دادند یا در این زمینه اقدامی می‌کردند، اما عجیب است که تا به حال به صورت رسمی هیچ چیزی اعلام نشده و من نگران آینده نفت هستم.

قیمت بازیکنان در فوتبال ایران بسیار بالا است و با بودجه کم نمی‌توانیم حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر داشته باشیم. شرایط طوری است که اگر بخواهیم با بازیکنی قرارداد امضاء کنیم باید درصدی از قرارداد را همان ابتدا به آن بازیکن پرداخت کنیم وگرنه کار جذب بازیکن سخت می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر بلاتکلیفی تیم نفت به پایان برسد و به دغدغه‌های مردم خونگرم مسجدسلیمان احترام گذاشته شود.

 

پس اگر شرایط فراهم شود در نفت می‌مانید؟

اگر شرایط واقعا برای ادامه همکاری مناسب باشد می‌مانم، در غیر این صورت حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم و برای مسئولان تیم و مردم خوب مسجد سلیمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

در مورد لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی و حواشی پیرامون آن چه نظری دارید؟

پس از اعلام لیست ۲۳ نفره تیم ملی کارشناسان زیادی از این لیست انتقاد کردند و انتخاب‌های سرمربی تیم ملی را زیر سوال بردند، به نظرم الان دیگر زمان انتقاد نیست و ما باید به نظر کادرفنی احترام بگذاریم و همه از تیم ملی حمایت کنیم تا ان شاءالله در جام جهانی حضوری موفق داشته باشد.

 

چه تصوری از بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال دارید؟

هر ۳ بازی برای ما سخت است امیدوارم ملی پوشان در جام جهانی از شرافت و حیثیت فوتبال آسیا دفاع کنند و با عملکرد قابل قبول شان نماینده خوبی برای آسیا باشند. نمی‌گویم که آن‌ها باید در هر بازی پیروز شوند، اما انتظار داریم بازی خوب و هوشمندانه‌ای ارائه کنند. اگر این اتفاق بیفتد حتی اگر تیم ملی مقابل حریفان بازنده شود مردم باز هم ملی پوشان را تشویق می‌کنند آن وقت است که می‌توانیم بگوییم تیم ملی اگر چه در جام جهانی در کسب نتیجه موفق عمل نکرد، اما بازنده‌ای سربلند بود.

حدس من این است که بازیکنان برابر اسپانیا و پرتغال بازی خوبی انجام می‌دهند و با انگیزه زیاد مقابل این ۲ تیم بازی می‌کنند، اما ممکن است تصورشان از مراکش این باشد که تیم زیاد قدرتمندی نیست و مقابل این تیم با همه توان و انرژی ظاهر نشوند امیدوارم این گمانه زنی اشتباه باشد و ملی پوشان باغیرت کشورمان با تمام قدرت به مصاف مراکش که تیم پرمهره‌ای نیز هست بروند.

 

به نظرتان تاکنون کدام تیم در فصل نقل و انتقالات موفق بوده است؟

شاید باورتان نشود، اما این روز‌ها به دلیل مشغله کاری، چندان اخبار نقل و انتقالات تیم‌های دیگر را دنبال نمی‌کنم. تیم‌هایی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته اند کار سخت و پیچیده‌ای ندارند و اگر بتوانند قرارداد بازیکنان فصل گذشته شان تمدید کنند و چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیرند می‌توانند تیم خوبی را راهی مسابقات فصل آتی لیگ برتر کنند، اما تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر مثل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران کار دشوارتری دارند و باید هر چه سریعتر بازیکنان با کیفیت جدیدی را جذب کنند.

تیم نساجی این کار را انجام داده و آن طور که شنیده ام با چند بازیکن خوب به توافق رسیده است، اما تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها خیلی عقب است و اگر زمان را از دست بدهیم همه بازیکنان مدنظرمان با تیم‌های دیگر قرارداد امضاء می‌کنند.

 

اگر با نفت به توافق برسید دستیار جدیدی به کادرفنی اضافه می‌شود؟

اگر در نفت بمانم همان دستیاران قبلی به کارشان ادامه می‌دهند و یک دستیار جدید نیز به کادرفنی اضافه خواهد شد.

 

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال باید با السد دیدار کند و پرسپولیس باید به مصاف الدحیل برود، ارزیابی تان از این ۲ بازی چیست؟

استقلال و پرسپولیس بازی‌های سختی برابر حریفان قطری دارند و این گونه نیست که تیمی به راحتی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. امیدوارم استقلال و پرسپولیس بتوانند به نیمه نهایی صعود کنند تا هم یک دربی آسیایی جذاب شکل بگیرد و هم پس از چند سال شاهد حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان