//
کدخبر: ۹۸۵۳ //
جواد نکونام

استقلال با فیلم «۴ فینال آسیا» به پرده سینماها می‌آید

فیلم داستانی «۴ فینال آسیا» به کارگردانی امیر رفیعی و با حضور جواد نکونام ساخته می‌شود.

استقلال با فیلم «۴ فینال آسیا» به پرده سینماها می‌آید

 طبق اخبار رسیده «۴ فینال آسیا» فیلمی است که در چهار بخش به تاریخ ۷۱ ساله باشگاه استقلال تهران با محوریت حضور این تیم در چهار دوره فینال جام باشگاه‌های آسیا می‌پردازد که این مسئله دربرگیرنده چگونگی حیات و فعالیت "دوچرخه‌سواران"، "تاج " و "استقلال" تهران است.

این فیلم به کارگردانی امیر رفیعی که درصدد ساخت قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» نیز است و تهیه‌کنندگی مشترک او با علی فتح‌الله‌زاده‌ افتخارات آبی‌پوشان پایتخت را به تصویر می‌کشد، ضمن اینکه  به دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی و  دو عنوان سومی در جام باشگاه‌های آسیا همراه با حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و نیز به قهرمانی‌های دیگر استقلال در دیگر جام‌های بین‌المللی و داخلی از جمله میلز، استقلال قطر، پرچم ترکمنستان، تخت جمشید، لیگ آزادگان، لیگ برتر، رقابت‌های حذفی کشور و ... همراه با افتخار آفرینی‌های بازیکنان مطرح آن اشاره می‌کند.

جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال کشورمان و باشگاه اوساسونا اسپانیا که در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی ایران در کنار کارلوس کی‌روش فعالیت می‌کند، در "۴ فینال آسیا" حضور دارد و از خاطرات بازی‌اش در استقلال تهران سخن می‌گوید.

تاکنون چهره‌هایی همچون رضا زمینی، حسن حبیبی، پرویز ابوطالب، اونیک کاراپتیان، مصطفی شرکاء، علی جباری، جواد قراب، مهدی کشاورز، مهدی حاج محمد، اکبر کارگرجم، نصراله عبداللهی، عباس کردنوری، فریده شجاعی، هادی نراقی، حجت‌اله خاکسار تهرانی، اصغر حاجیلو، سعید مراغه چیان، امیر هوشنگ زرین کمر، شاهین بیانی، جعفر مختاری‌فر، بهتاش فریبا، بیژن طاهری، صادق ورمزیار، مجید نامجو مطلق، رضا حسن زاده، مهدی فنونی زاده، حمید بابازاده، محمد نوری، علیرضا اکبرپور، پیروز قربانی، آرش برهانی، امید رضا روانخواه، اردشیر لارودی، علی پورحیدری در این فیلم حضور داشته‌اند و تصویربرداری آن هم با حضور دیگر نفرات تاثیرگذار باشگاه ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش، در «۴ فینال آسیا » که کاری داستانی است و چهار نفر از ستاره‌های سینما هم در آن حضور خواهند یافت، از تصاویر دیده نشده یا کمتر دیده شده از بازی‌های تاج و استقلال همراه با بریده جراید قدیمی و جدید نیز استفاده خواهد شد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان