//
کدخبر: ۹۸۲۳ //

هر تیمی می‌خواهد نتیجه بگیرد باید نیمکت قوی داشته باشد/ الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با مشکل محرومیت، جریمه و مصدومیت بازیکنان روبه‌رو شدیم هر تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید نیمکت قوی داشته باشد.

هر تیمی می‌خواهد نتیجه بگیرد باید نیمکت قوی داشته باشد/ الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است

 برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران در پایان تمرین امروز پرسپولیس، گفت: دیروز جمعه بود و کار زیادی داشتیم. قرار بود امروز قبل از تمرین به باشگاه برویم و جلسه داشته باشیم چرا که 10 روز در تهران نیستیم. جلسه با علی اکبر طاهری در مورد مسائل جاری تیم بود.

 

وی افزود: کار اصلی ما در حال حاضر تمرکز روی مسابقات ‌آسیایی است. یک دوره فشرده برای 4 نماینده ایران در ‌آسیا آغاز شده و در این راستا 4 باشگاه به این مسابقات راه یافتند. همه دوستداران فوتبال و ایرانی‌ها دوست دارند نماینده‌های ایران به حداکثر موفقیت در این رقابت‌ها برسند.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه رضا فتاحی گفته، مهدی طارمی می‌تواند در آسیا بازی کند، خاطرنشان کرد: هنوز اطلاع دقیقی در این مورد ندارم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از 13 هفته در صورت اینکه مهدی طارمی بتواند مقابل الهلال بازی کند این برای اولین بار است که همه بازیکنانش را در اختیار دارد، تصریح کرد: ان‌شاءالله.

 

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود الهلال سخت‌ترین حریف پرسپولیس است، گفت: ما در سخت‌ترین گروه قرار داریم و قطعاً الهلال سخت‌ترین حریف ما است آنها سالهاست که در آسیا شرایط خوبی دارند و طبیعی است که کار سختی خواهیم داشت. الریان قهرمان قطر و البته در کنار العین یکی از باشگاه‌های قدرتمند امارات است. بدون شک کارمان بسیار سخت است.

 

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه نقطه ضعف حریفش را چه می‌داند عنوان کرد: در مورد نقاط ضعف حرف نمی‌زنم چرا که فایده‌ای ندارد. الهلال چه در آسیا و چه در لیگ عربستان بارها نشان داده چقدر تیم خوبی است و ما کارمان سخت خواهد بود. الهلال حتی روی نیمکتش هم بازیکن ملی‌پوش عربستانی دارد.

 

وی در مورد اینکه بین نیمکت و بازیکنان اصلی فاصله زیادی وجود دارد، گفت: ما با مشکل محرومیت، جریمه و مصدومیت بازیکنان روبه‌رو شدیم هر تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید نیمکت قوی داشته باشد. مقابل سپاهان نشان دادیم چقدر خوب هستیم و با وجود غیبت سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا می‌توانیم مقابل تیمی مثل سپاهان حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

 

برانکو در مورد اینکه چه کسانی همراه تیم عمان نمی‌آیند، اظهار داشت: جوانان تیم همراه ما نمی‌آیند و در امارات به ما اضافه خواهند شد.

 

وی در پایان گفت: یک مدت شما را نمی‌بینم و امیدوارم 10 روز دیگر که به ایران بازمی‌گردیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان