تاریخ انتشار: 1397/03/07 15:37
کد خبر: 146178

تمام دلخوری های برانکو از مسلمان

3 فصل قبل همزمان با حضور برانکو در جمع سرخپوشان مسئولان باشگاه پرسپولیس محسن مسلمان را با تلاش فراوان جذب کردند. برانکو اما از جذب مسلمان اصلا خوشحال نشد و اعلام کرد که این بازیکن با نظر او جذب نشده و او را خیلی زود به روی سکوها و نه حتی روی نیمکت فرستاد.
تمام دلخوری های برانکو از مسلمان

با این حال مسلمان بعد از گذشته چند هفته توانست جواز بازی را پیدا کند و خیلی سریع به بازیکن محبوب پرسپولیس تبدیل شود. با این وجود مسلمان در این فصل و در شرایطی که در نیم‌فصل اول توانست خودش را به‌عنوان بهترین گلساز لیگ معرفی کند در نیم فصل دوم با اتفاقاتی که برای او رخ داد از چشم برانکو افتاد تا برای همیشه به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود و حتی تشویق تمام ورزشگاه آزادی هم برای به میدان فرستادن مسلمان برانکو را مجاب نکرد تا درنهایت این برانکو باشد که اعلام کند مسلمان در لیست او برای فصل آینده حضور نخواهد داشت واز باشگاه خواست قرارداد مسلمان را دیگر تمدید نکنند.

با این وجود مسلمان در 3سال گذشته اگرچه در شرایط بازی توانست کمک زیادی به پرسپولیس کند اما با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد که هر بار باعث دلخوری برانکو می شد اما هر بار از آن چشم پوشی می کرد و شاید اگر بازیکنانی مانند رامین‌رضائیان در پرسپولیس حضور نداشتند برانکو خیلی پیش‌تر از این مسلمان را کنار می‌گذاشت.

درگیری با طارمی در پایان بازی

مسلمان دو فصل قبل و در شرایطی که پرسپولیس نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود اما در داربی سنتی پرسپولیس و استقلال برابر حریف خود با نتیجه 3بردو شکست خورد. در پایان  بازی مسلمان می خواست که زودتر به رختکن برود اما طارمی جلوی او را گرفت تا در زمین بماند و همین موضوع باعث شد تا مسلمان و طارمی پیش چشم برانکو در زمین با هم درگیر شوند که البته برانکو خیلی از ساده از مقابل این اتفاق گذشت.

تحریک طارمی برای رفتن

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ فصل قبل محسن مسلمان اعلام کرد که طارمی باید هرچه زودتر پرسپولیس را ترک کند و راهی خارج از کشور شود. این در حالی بود که برانکو به شدت به طارمی برای لیگ قهرمانان نیاز داشت و امیدوار بود که بتواند طارمی را مجاب کند یک فصل دیگر هم در پرسپولیس باقی بماند. این مصاحبه باعث شد تا برانکو حسابی از دست مسلمان شاکی شود که چرا در این شرایط که تیم به طارمی احتیاج  دارد، آقای گل پرسپولیس را تحریک به رفتن کرده است.

به چه حقی با کاپیتان شوخی می کنید؟

پرسپولیس بعد از مدت‌ها توانست با برانکو به قهرمانی لیگ برسد. بعد از این اتفاق برنامه90 در برنامه‌ای ویژه با چند بازیکن شاخص پرسپولیس مانند کمال، مسلمان، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و مهدی طارمی به گفت‌وگو پرداخت. در بخشی از این برنامه این بازیکنان به شوخی با سایر بازیکنان مانند امیری و انصاری و سید جلال  پرداختند که این شوخی با ناراحتی شدید سید جلال روبه‌رو شد اما این پایان کار نبود. در فردای آن برنامه برانکو به بازیکنان اعلام کرد که به چه حقی با کاپیتان تیم شوخی می‌کنید و باید سریع از او عذرخواهی کنید.

پرتاب بطری آخرین ترکش مسلمان به برانکو

مهمترین اتفاقی که باعث شد مسلمان از چشم برانکو بیفتد به بازی برگشت لیگ قهرمانان برابر الهلال بر می‌گردد؛ جایی که مسلمان بعد از تعویض در بازی بطری آب را مقابل برانکو به زمین کوبید و بعد از آن لگدی هم به بطری زد تا برانکو حسابی از این موضوع شاکی شود. بعد از این اتفاق برانکو این بازیکن را با تنبیه روبه‌رو کرد و اعلام کرد مسلمان فعلا باید نیمکت نشین باشد.

این اینستاگرام لعنتی

اما به‌نظر می‌رسد تمامی حواشی 3سال اخیر پرسپولیس به اندازه حضور مسلمان در صفحات اجتماعی برای خودش دردسرساز نشده است. از مطلب گذاشتن نزدیک صبح گرفته تا پستی که در بین دو نیمه روی گوشی خودش گذاشت. شاید پایان بخش همکاری مسلمان و برانکو هم به جشن قهرمانی تیم برگردد جایی که آن دیالوگ جنجالی مسلمان و مترجم برانکو باعث شد تا به قول برانکو: «وقتی این فیلم را دیدم حتی آب هم از گلوی من پایین نمی‌رود» تا اینگونه برانکو مسلمان را برای همیشه از تیم کنار بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9j88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امروز، روز خداحافظی مرد کاورپوش با هواداران پرسپولیس؟