//
کدخبر: ۹۷۰۹۵ //

باشگاه پرسپولیس به سروش رفیعی پیغام داد

سر لیست خرید‌های برانکو برای فصل جدید در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سروش رفیعی است. مرد کروات علاقه خاصی به سبک بازی سروش رفیعی دارد و همکاری خوب و موفقیت‌آمیزی هم با یکدیگر در لیگ شانزدهم داشتند.

 باشگاه پرسپولیس به سروش رفیعی پیغام  داد
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو قصد دارد رفیعی امتحان‌پس‌داده را جانشین محسن مسلمان کرده و دوباره پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را بر تن او بپوشاند. البته پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس براساس حکم فیفا بسته است ولی پرسپولیسی‌ها امیدوار به باز شدن آن هستند. به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس به سروش رفیعی پیغام داده‌اند برای انتخاب تیم جدیدش عجله نکند. گویا سپاهان اصفهان پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به سروش رفیعی ارائه داده که نادیده گرفتن آن خیلی دشوار است. با این وجود شماره ۷ هنوز جواب روشنی به این پیشنهاد نداده است چرا که منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس است.

تنها امید سروش برای قرار گرفتن در لیست اعزامی به جام جهانی روسیه هم با خط خوردن او از بین رفت تا با خیال راحت بخواهد به ایران برگردد.

نکته: باشگاه الخور قطر پس از یک فصل همکاری با سروش رفیعی دیگر تمایلی به همکاری با این ستاره ایرانی ندارد و جدایی او از این تیم قطعی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان