تاریخ انتشار: 1397/03/07 11:29
کد خبر: 146205

در قرارداد ساغلام بندی عجیب به چشم خورد/مگر میشود؟

باشگاه تراکتورسازی توانست با سرمربی ترکیه ای و پیشین خود تسویه حساب کند.
در قرارداد ساغلام بندی عجیب به چشم خورد/مگر میشود؟

با این حال در قرارداد آرطغرول سائلام سرمربی ترکیه ای این تیم که با رقم 380 هزار دلار برای 4 ماه آخر لیگ هفدهم هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته بود، بندی وجود دارد که عجیب به نظر می رسد.

در زمان خروج سائلام از ایران هنوز 150 هزار دلار از طلبش باقی مانده بود که بر همین اساس با مدیران وقت باشگاه به توافق رسید که اگر تا دو ماه پس از این قرارداد نتواند 150 هزار دلار را دریافت کند، این رقم شامل 4 برابر جریمه شود!

یعنی مدیران تراکتورسازی به سائلام گفته بودند اگر نتوانیم پولت را تا دو ماه پس از خروج از ایران پرداخت کنیم، تو می توانی 4 برابر بیشتر از این پول را به عنوان جریمه از ما دریافت کنی! ما که متوجه نشدیم چرا یک باشگاه حرفه ای قراردادهای اینچنینی داشته باشد و اگر پول در موعد مقرر پرداخت نشد، چرا باید 4 برابر جریمه پرداخت کند اما کاش بر روی تنظیم قراردادها، یکسری نظارت هایی وجود داشته باشد.

گفتنی است تراکتورسازان با وجود مالک جدید خود، با سائلام با رقم 150 هزار دلار تسویه حساب کردند و کار به جریمه 4 برابری نکشید اما اگر این اتفاق رخ نمی داد، واقعا تراکتورسازی از کجا و کدام منبع باید 600 هزار دلار به یک مربی ترکیه ای که نزدیک بود تراکتور را به لیگ یک بفرستد، پول می داد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8gne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساغلام در اقدامی عجیب رای به تعطیلی یکروزه تمرینات داد

ساغلام: به تراکتوری که ساخته‌ام اعتقاد دارم
برای برد به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم