//
کدخبر: ۹۶۳۲۷ //

گرشاسبی خبر داد/بازی برگشت در تهران برگزار میشود

حمید رضا گرشاسبی در برنامه تلویزیونی شبکه تهران گفت: منتظر بازیکنانمان هستیم تا بیایند تکلیف را روشن کنند اما اگر این اتفاق نیفتد، بلاتکلیف نخواهیم ماند.

گرشاسبی خبر داد/بازی برگشت در تهران برگزار میشود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس تهران در انتظار حکم دادگاه کاس مبنی بر پرونده نقل و انتقالاتی است. حکمی که میتواند راه سرخ ها برای خرید و استفاده بازیکنان از ابتدای فصل را هموار کند تا آن ها بتوانند با دست بازتری سراغ بازار نقل و انتقالات بروند. روز گذشته حمید رضا گرشاسبی اعلام کرد نامه ۱۰ خرداد به باشگاه خواهد رسید و همچنین گفت هیچ پالس مثبتی در خصوص این پرونده دریافت نکرده ایم و منتظر حکم هستیم.

 

مسئله دیگری که روز گذشته باعث ایجاد حواشی فراوان در شبکه های اجتماعی شد، موضوع برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی بود که مقارن با تاسوعای حسینی شده است. مهدی تاج در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد می‌شود با موافقت دو باشگاه، میزبان ها را جابجا کنیم و بازی برگشت در قطر به انجام برسد. این صحبت ها واکنش شدید هواداران پرسپولیس را به همراه داشت سپس تاج نیز از موضعش عقب نشینی کرد. صبح امروز حمید رضا گرشاسبی در برنامه تلویزیونی شبکه تهران حاضر شد و در این باره اینطور گفت تا خیال پرسپولیسی ها راحت شود: اگر بخواهند جابجا شود و اگر قرار باشد آخرین بازی ما به آنجا برویم، تحت هیچ شرایطی زیر بار نخواهیم و انجام هم نمی شود.

 

وی همچنین به موضوع نقل و انتقالات پرسپولیس پرداخت و عنوان کرد: ما بارها به بازیکنان فعلی و قدیمی تر گفتیم و درخواست کردیم هرچه سریعتر به باشگاه بیایند تکلیفشان را با باشگاه روشن و تمدید کنند. اما حالا به شرایطی مسافرت بودند یا گفتند پس از مسابقات لیگ. کماکان منتظر این عزیزان هستیم. در حال حاضر نیز خیلی از بازیکنان لیگ برتر خواهان این هستند که به پرسپولیس بیایند و قرارداد ببندند و اگر طی چند روز آینده تکلیف روشن نشد، قطعا پرسپولیس نباید بلاتکلیف بماند و این خواست هواداران عزیز ما هست و ما هم این کار را خواهیم کرد.

 

با این صحبت ها به نظر می‌رسد پرسپولیسی ها حتی در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی نیز، حضور فعالی در بازار خرید بازیکنان خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان