//
کدخبر: ۹۶۰۵۶ //

شبیه‌ترین کی‌روش به برانکو/ خدا به فریاد برسد!

شبیه‌ترین کی‌روش به برانکو/ خدا به فریاد برسد!
به گزارش فرتاک نیوز،

اتفاقات اخیر به شکل حیرت‌انگیزی باعث افت مقبولیت کی‌روش بین هواداران فوتبال ایران شده است و حداقل در این مقطع دیگر خبری از محبوبیت افسانه‌ای گذشته نیست. از این نظر شاید بتوان وضعیت او را با دوران حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی مقایسه کرد. برانکو در سال‌های آغاز کارش در ایران موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورد و به شدت محبوب شد.

قهرمانی در بازی‌های آسیایی بوسان، نمایش استثنایی برابر کره‌جنوبی در جام ملتهای آسیا و صعود آسان به جام‌جهانی 2006 آلمان باعث شد برانکو روی ابرها برود، اما در ماه‌های منتهی به مرحله نهایی جام‌جهانی، عنان کار از دست مرد کروات خارج شد. آن زمان طغیان ستاره‌ها علیه ایوانکوویچ، مشکل اصلی برانکو بود. سپس او نتوانست به شکل شایسته تیم را در آلمان مدیریت کند و همه چیز از هم پاشید.

حالا هم اوضاع و احوال کی‌روش در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات، قشنگ خاطره همان روزها را تداعی می‌کند. فقط امیدواریم این بار تجربه و مهارت فنی کی‌روش به داد ما برسد و جلوی تکرار آن تاریخ تلخ را برای تیم ملی کشورمان بگیرد. به هر حال این کی‌روش نسبت به آن برانکو مسن‌تر، باتجربه‌تر و فنی‌تر است. پس هنوز می‌توان به جام‌جهانی روسیه امیدوار بود. آخرین سنگر اما جای دیگری است؛ کی‌روش در چند هفته گذشته شاید فقط یک جمله درست و حسابی گفته باشد که حالا همه ما با هم باید تکرارش کنیم: «خدا به داد تیم ملی ما برسد!»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان