//
کدخبر: ۹۵۹۱ //

میدان را برای افراد تازه نفس خالی گذاشتم/ دوومیدانی را رها نمی‌کنم

رئیس پیشین کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی گفت: میدان را برای نیروهای تازه نفسی که مشتاق کار هستند خالی گذاشتم.

میدان را برای افراد تازه نفس خالی گذاشتم/ دوومیدانی را رها نمی‌کنم

قاسمعلی فیروزی، در خصوص جدایی خود از فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: پیش بینی‌هایی کرده بودیم که درست از آب درنیامد و اجرایی نشد، من هم کارهای نوجوانان و جوانان و هم برنامه های مربوط به مسابقات را انجام می‌دادم اما به خاطر اختلاف سلیقه صلاح دیدم که اگر میدان را برای نیروهای تازه نفسی که مشتاق کار هستند بگذارم به نفع دوومیدانی است. من قبلا در عرصه مربیگری فعالیت می‌کردم اکنون دوباره می‌خواهم در همین زمینه کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تلاشی برای حل مشکل و بازگشتش انجام داده عنوان کرد: احتیاجی به پیگیری نیست، رفتن یک سری‌ها باعث خوشحالی عواملی می‌شود که دوست ندارند ما کار کنیم پس پیگیری خاصی لازم نیست. مسئله همکاری بود که تا یک حدی هم همکاری کردیم اما دیگر نشد ادامه بدهیم.

وی افزود: مجید کیهانی دوست من است و دیدم اگر کنار بکشم به نفع هر دو ما است و افراد دیگری هستند که شاید روش کاری آنها ثمربخش‌تر باشد. هرکسی فلسفه‌ای دارد و من هم بعد از این همه کار در دوومیدانی فلسفه خودم را دارم، ما کارمند نیستیم که هرجا هر چیزی پیش آید انجام بدهیم.

فیروزی تصریح کرد: من یک برنامه‌ای داشتم و قراربود با دوستان کار کنم اما در نیمه راه رفتند و من تنها ماندم، سن و سالم هم به گونه‌ای است که به دنبال آرامش هستم البته من هیجان موجود در دوومیدانی را خیلی دوست داشتم و به نیروهایی که انتخاب کرده بودیم اعتقاد داشتم اما خب نشد به همکاری‌مان ادامه بدهیم.

رئیس پیشین کمیته مسابقات دوومیدانی درپایان خاطر نشان کرد: به هرحال من از دوومیدانی کنار نرفتم اگر بگذارند در همان زمین فعالیت می‌کنم اگر هم روزی از استادیوم بیرونم کنند در پارک و یا جنگل کار می‌کنم اما دوومیدانی را رها نمی‌کنم.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان