//
کدخبر: ۹۵۸۳۴ //

تنها دو راه پیش روی مسلمان است/جدایی از نیمکت یا جدایی از پرسپولیس؟

محسن مسلمان روز گذشته در جلسه با مسوولان باشگاه اعلام کرد در صورتی قراردادش را تمدید می‌کند که شرایطش نسبت به فصل گذشته تغییر کند.

تنها دو راه پیش روی مسلمان است/جدایی از نیمکت یا جدایی از پرسپولیس؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک شماره 77 پرسپولیس نسبت به فصل شانزدهم، شرایط متفاوتی را در لیگ گذشته پشت سر گذاشت. هرچند عنوان بهترین پاسور لیگ نیز نتوانست او را در نیم فصل دوم از نیمکت جدا کند اما هواداران این تیم حمایت مناسبی از ستاره روی سکوها داشتند که به شدت از نگاه برانکو ایوانکوویچ دور شده بود.

 

اتفاقاتی که در لیگ هفدهم رخ داد باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ کاملا این بازیکن را از برنامه‌هایش خارج کند و در نهایت نیز با دستیابی به دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و سوپرکاپ به طور کامل نشان داد که همچنان تیمش متکی به ستاره نیست. سرمربی کروات سرخپوشان برای اینکه این ادعای خود را به طور کامل اثبات کند بدون اینکه فرصتی به محسن مسلمان در لیگ قهرمانان آسیا بدهد، توانست تیمش را به مرحله یک چهارم برساند. (مسلمان تنها 14 دقیقه فرصت بازی در طول 8 بازی این تیم در لیگ قهرمانان فرصت یافته است).

 

در روزهای پایانی زمزمه مذاکره محسن مسلمان با دیگر تیم‌ها خصوصا سپاهان اصفهان شدت گرفت و رفت و آمد او به این شهر نیز به شدت شایعات افزود. مسلمان که بارها در پاسخ به درخواست مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد اعلام کرده بود نمی‌خواهد در تیمی که نیمکت نشین است به کارش ادامه دهد، فصل را به پایان رساند. این در حالی بود که بخشی از مطالباتش با تیم باقی مانده بود.

 

مسلمان روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت تا در حضور مدیران این تیم تکلیف مطالبات خود را روشن کند. مطالباتی که بخش عمده آن به دلیل بی‌انضباطی‌ها کسر شده بود اما باشگاه با توجه به محرومیت نقل و انتقالات به بازیکنان اعلام کرده بود در صورت تمدید آن با بخشش مواجه خواهند شد.

 

این پیشنهادی بود که روز گذشته نیز به محسن مسلمان از سوی حمیدرضا گرشاسبی داده شد؛ تمدید قرارداد و به واسطه آن بخشیده شدن جرایم و دریافت مطالباتش. مسلمان اما روی مواضع خود همچنان باقی ماند و به مدیر باشگاه اعلام کرد که نمی‌خواهد شرایط فصل گذشته را تکرار کند و نیمکت نشین شود. در این بین گرشاسبی قصد داشت با رفتار کدخدامنشانه مانع از جدایی این بازیکن و برطرف کردن کدورت‌های میان او و سرمربی تیمش شود و وعده داد در جلسه و گفتگویی با برانکو ایوانکوویچ این موضوع را برطرف خواهند کرد.

 

در نهایت مقرر شد که رضا چلنگر، مترجم همیشه مورد اعتماد مرد کروات نیمکت پرسپولیس ماحصل این گفتگو و بحث‌ها را به اطلاع برانکو ایوانکوویچ برساند و پاسخ نهایی او را در این زمینه جویا شود. پاسخی که البته بعید است تفاوتی در آن نسبت به گذشته شکل گرفته باشد. برانکو که پیش از این نیز با حمیدرضا گرشاسبی در خصوص توصیه برای بخشش محسن مسلمان و بکار گرفتن او دچار چالش شده بود، احتمالا اینبار هم موضع گذشته خود را دنبال خواهد کرد.

 

در نهایت محسن مسلمان که زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به دوران شکوفایی مجدد و دستیابی به شرایط ایده آل دست یافت در طول فصل اتفاقاتی را رقم زد که باعث شد سرمربی تیم او را از فلسفه تاکتیکی‌اش به طور کامل خارج کند.

 

اکنون هافبک شماره 77 محبوب روی سکوها تنها دو راه‌حل با کلیدواژه جدایی پیش روی خود دارد؛ جدایی از نیمکت برای ادامه همکاری با پرسپولیس و یا اینکه جدایی از پرسپولیس برای ادامه مذاکرات با تیم‌هایی که خواهانش هستند.

 

برانکو در خصوص اینکه چرا از مسلمان در بازی‌ها سود نمی‌برد به بی‌انگیزگی او در تمرینات اشاره کرده بود؛ جایی که او انتظار دارد او همانقدر که توان برای همراه کردن هواداران روی سکوها و فضای مجازی به خرج می‌دهد در تمرینات نیز به کار گیرد.

 

اکنون مسلمان و باشگاه پرسپولیس در انتظار تصمیم نهایی برانکو ایوانکوویچ در این خصوص هستند و البته سرمربی سرخپوشان بارها در این باره و در لفافه پاسخ داده بود: " تیم ما برای فصل آینده شرایط مناسبی خواهد داشت. با آماده شدن بشار رسن و بازگشت احمد نوراللهی و امید عالیشاه تیم کاملی برای فصل آینده خواهیم داشت".

 

این صحبت‌ها می‌تواند نشانه‌ای برای پایان همکاری مسلمان با پرسپولیس تلقی شود و برانکو در چنین شرایطی هیچ تضمینی برای جدایی او از نیمکت تیم نخواهد داد و این در حالی است که سرمربی تیم انتظار داشت تا بازیکنش با قبول اشتباهاتی که داشته تضمین دهد از رفتار گذشته فاصله خواهد گرفت و اکنون با اتفاقی برعکس خواسته‌اش مواجه شده و این بازیکن است که از او تضمین خواسته است.

 

در صورت جدایی محسن مسلمان و عدم هماهنگی در اجرای خواسته‌های طرفین باید او را اولین ستاره تیم کهکشانی مدنظر امیر قلعه‌نویی دانست. سرمربی سابق استقلال که به سبک بازی این بازیکن علاقه شدیدی دارد و بارها خواهان به خدمت گرفتن او بود اما در این راه ناموفق مانده بود اکنون شرایط مناسبی برای مذاکره باشگاه سپاهان با او دارد. تیمی که می‌خواهد فصل آینده از دوران رکود فاصله بگیرد و جذب مسلمان می‌تواند بخش عمده‌ای از پلان بازگشت قهرمانانه آنها را شکل دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان