//
کدخبر: ۹۴۹۹۸ //

جشن قهرمانی شاگردان کواچ در جام حذفی پس از شکست بایرن مونیخ

تیم شهر فرانکفورت، غول فوتبال آلمان را ناکام به خانه برگرداند و قهرمان جام حذفی شد.

جشن قهرمانی شاگردان کواچ در جام حذفی پس از شکست بایرن مونیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم اینتراخت فرانکفورت با برتری 3 بریک مقابل بایرن‌مونیخ در بازی نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان دست به کار بزرگی زد و برای پنجمین بار فاتح این رقابت‌ها شد.

 در نیمه اول بازی ورزشگاه المپیک برلین، اینتراخت با استفاده از اشتباه بازیکنان بایرن توسط ربیچ در دقیقه 11 به گل دست یافت. بایرن با وجود لرزاندن تیر دروازه به گل نرسید و نیمه اول بازنده به رختکن رفت.

 در نیمه دوم، تیم باواریایی قدرتمندانه شروع کردند و لوندوافسکی با کمک مدافع حریف در دقیقه 53 برای بایرن بازی را به تساوی کشاند. بایرن یک بار دیگر تیر دروازه را لرزاند و در نهایت ربیچ در دقیقه 82 گل دوم اینتراخت را به ثمر رساند. این گل به خاطر لمس توپ با دست توسط بازیکن اینتراخت مشکوک بود اما داور با بازبینی صحنه، رای به صحت گل داد.

پس از اینکه در لحظات پایانی، صحنه مشکوک درون محوطه جریمه اینتراخت پس از بازبینی تصاویر هم پنالتی تشخیص داده نشد، اینتراخت روی یک ضدحمله لز جلو کشیدن سنگربان رقیب بهره برد و توسط گاچینوویچ در دقیقه ششمین وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل سوم رسید  تا اینتراخت با تفکرات نیکو کواچ، سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ، یوپ هاینکس، سرمربی باواریایی‌ها را دست خالی به خانه بفرستد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان