//
کدخبر: ۹۴۱۲۳ //

ستاره فقید استقلال و امضا روی پیراهنی که باید به یادگار بماند(عکس)

مدافع ترینیداد و توباگویی بعد از دو فصل و نیم حضور در استقلال به یکی از چهره های محبوب خارجی در میان هواداران این تیم تبدیل شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

زمستان سال 1390 مدافعی سیه چرده با کارنامه ای درخشان راهی استقلال تهران شد تا بعد از سال های به یادماندنی در لیگ برتر جزیره چالش جدیدی را تجربه کند، بازیکنی با 30 سال سن که قابلیت بازی در چند پست مختلف از جمله مدافع میانی همچنین هافبک تدافعی را داشت.

جی لوید ساموئل با سابقه 9 سال حضور در آستون ویلا، بولتون، فولام، کاردیف سیتی و ... سر از استقلال در آورد و صاحب پیراهن شماره 3 آبی ها شد تا در طی دو فصل و نیم بازی برای این تیم نه تنها عنوان قهرمانی لیگ را زیر نظر امیر قلعه نویی و در یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ استقلال جشن بگیرد بلکه با همان تیم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم پیش رفته و اتفاقا گل های سرنوشت سازی نیز به ثمربرساند.

ساموئل از آن دسته بازیکنان خارجی بود که کمتر در رسانه ها دیده می شد و بیشتر از این که بخواهد در حواشی قرار بگیرد همواره به عنوان یکی از منظم ترین و کم حاشیه ترین بازیکنان تیم کارش را انجام می داد. به همین خاطر هم محبوبیت و وجه جالب توجهی در میان طرفداران داشت که متاسفانه این چهره محجوب و دوست داشتنی دیروز بر اثر سانحه ای دلخراش در 37 سالگی با دنیا وداع کرد.

آخرین یادگاری ساموئل به امضایی برمی گشت که در آخرین روزهای حضورش در این تیم روی پیراهن استقلال انداخت، پیراهنی که می تواند همواره یاد و خاطره این مدافع اهل ترینیداد و توباگو را در ذهن طرفداران پرشمار باشگاه تهرانی زنده نگه دارد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

j6S2FWEqvm7O

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان