//
کدخبر: ۹۳۸۱۱ //

صاعقه ای که محسن و برانکو را از هم دور کرد!

اختلاف برانکو ایوانکوویچ سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس و محسن مسلمان به یک معضل جدی بدل شده است و قابل حل نیست.

صاعقه ای که محسن و برانکو را از هم دور کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز هایی که محسن مسلمان اسیر حاشیه بود و فوتبال را بی انگیزه تر از قبل دنبال می کرد با حضور برانکو در راس کادر فنی پرسپولیس دوباره احیا شد و بعد از 2 فصل به برترین پاسور لیگ تبدیل شد و نقش مهمی در بازی روان و زیبای پرسپولیس داشت.یک صاعقه و یک اتفاق عجیب محسن و برانکو را از هم دور کرد که هنوز هم کسی از چند و چون این اتفاق خبر ندارد و حرف های ضد و نقیضی در مورد علت اختلاف برانکو و مسلمان مطرح کردند که باز هم با عقل جور در نمی آید.

یک بازیکن اگر به هم تیمی های خود بی احترامی کرده است( البته به ادعای برانکو ) که طبیعی است با یکی دو جلسه تنبیه دوباره به ترکیب برگردد.اگر مسلمان هر بی انضباطی در قالب ترکیب تیم انجام داده است که مربوط به مسائل فنی است،جایگزینان او هم بی اشتباه نبودند در همان چند دقیقه کوتاه که مسلمان به زمین آمد باز هم پاس گل داد و پرسپولیس همان بازی روان را ارائه کرد.

اختلاف مسلمان و برانکو هر چه هست مسئولان پرسپولیس این مضوع را می دانند و به روی خود نمی آورند شب گذشته با گل دیر هنگام سید جلال حسینی به الجزیره و صعود دراماتیک سرخپوشان مسلمان از روی نیمکت تکان نخورد و در عکس یادگاری رختکن هم حضور نداشت این درست که برانکو محسن را دوباره زنده کرد اما دوباره جان او را گرفت تا نشان دهد در هر دو تبحر دارد.

موفقیت های یک دو سال گذشته برانکو در پرسپولیس اگر نیمی از آنرا به مسلمان نسبت ندهیم حداقل سهم زیادی برای این بازیکن قائل هستیم و برانکو نیز این افتخارات را با محسن و دیگر اعضای تیم سهیم است.

موضوع برانکو و محسن مسلمان کمی مشکوک است و کسی هم دلیل این موضوع را نمی داند اما آنچه واضح است موضوع فنی نیست چرا که نفراتی در ترکیب پرسپولیس بازی می کنند که بار فنی بیشتری نسبت به آقای پاس گل لیگ برتر فوتبال یعنی محسن مسلمان ندارند گرشاسبی این روز ها سکوت کرده است و احتمالا دلیل اصلی را می داند و در صورتیکه مسلمان با اینهمه سعه صدر و سکوت در قابل نیمکت نشینی اگر فصل بعد به تیم رقیب هم برود حق دارد .

به هر حال وقتی برانکو دم از اختیار و فوتبال حرفه ای میزند هر لحظه باید دنبال حرکات حرفه ای مسلمان هم باشد و جدایی محسن اگر تا بحال هم قطعی نشده بود از این به بعد و با اتفاقی که دیشب افتاد به وقوع می پیوندد اگر مشکل مسلمان و برانکو حل نشود.لجبازی ها برانکو با رامین رضائیان را به بهانه جوان آینده دار این تیم یعنی محرمی یادمان نرفته است و امروز محرمی از پرسپولیس رفته است و سمت راست دوباره خلع ایجاد خواهد شد و امروز مسلمان اگر از پرسپولیس جدا شود سخت است جایگزین برای بهترین طراح و پاس گل لیگ برتر برای تیمی که اینبار شفر را به عنوان سد محکم قهرمانی پیش روی دارد.

شنیده می شود برانکو با توصیه برخی نزدیکان باشگاه به دلیل تمدید نکردن قرار داد از سوی مسلمان حکم به تبعید او به نیمکت داده که در این صورت برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید تاسف خورد که در دورانی که دم از حرفه ای گری می زنند می توانستند از او تا آخرین دقیقه استفاده کنند و بعد اجازه جدایی او صادر شود.

پرسپولیس در بازی دور بعد به مصادف هر کدام از تیم های السد،الدحیل( احتمالی) و استقلال یا ذوب آهن برود به مشکل می خورد و لاین را هواداران تیم و برانکو خوب می دانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان