//
کدخبر: ۹۳۴۹۲ //

گتوسو: نباید همه تقصیرها را به گردن دوناروما بیندازیم/ نمی‌توانید در سوپرمارکت تجربه بخرید

سرمربی میلان، سنگربان پراشتباه تیمش را لایق سرزنش ندانست.

 گتوسو: نباید همه تقصیرها را به گردن دوناروما بیندازیم/ نمی‌توانید در سوپرمارکت تجربه بخرید
به گزارش فرتاک نیوز،

جنارو گتوسو، سرمربی میلان پس از هدر رفتن برتری تیمش در آخرین ثانیه‌های بازی هفته سی و هفتم سری A در خانه آتالانتا انتقاد از جان‌لوئیجی دوناروما، سنگربانش را منصفانه ندانست.

 او گفت: فکر می کنم واکنش خوبی داشتیم. حضور در برگامو کار آسانی نیست زیرا آتالانتا تیم بسیار قدرتمندی است. حسرت می‌خوریم  زیرا می‌توانستیم  پیروز شویم اما شخصیت بالایی از خودمان نشان دادیم و چنین نمایشی آسان نیست. اجازه بدهید همه  نقصیرها را به گردن دوناروما نیندازیم. فکر نمی‌کنم او اشتباه کرده باشد. یک ضربه سر قدرتمند از فاصله نزدیک دروازه دوناروما را باز کرد و او مقصر نبود.  «جیجیو»باید آرام بماند. او 19 ساله است و به خاطر پولی که به دست می آورد، مورد قضاوت قرار می‌گیرد. نمی‌توانید در سوپرمارکت تجربه بخرید. اشتباه، بخشی از بازی محسوب می‌شود.

 گتوسو در ادامه افزود: در پایان فصل همه چیز را ارزیابی خواهیم کرد. یک بازی مهم مقابل فیورنتینا داریم. واقعا امیدوارم جمعیت کالینیچ را هو نکنند و تمام اعضای تیم 95 دقیقه تشویق شوند. او  به خاطر تحرک و تکنیک‌اش بازیکن بسیار مهمی است.  نیکولا همیشه گل زده. شاید ما برای او موقعیت های خوبی نمی‌سازیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان