//
کدخبر: ۹۳۴۵۵ //

تن کاته: بازی سخت اما جذابی با پرسپولیس داریم

سرمربی الجزیره امارات ابراز امیدواری کرد تیمش بر پایه ارائه نمایش جذاب راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شود.

 تن کاته: بازی سخت اما جذابی با پرسپولیس داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیروزی با نتیجه 3 بر 2 در بازی رفت اکنون الجزیره را به خودباوری بزرگی رسانده و آنها امیدوارند با پشت سر گذاشتن پرسپولیس برای اولین بار جواز حضور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان را به دست بیاورند. تن کاته، سرمربی هلندی الجزیره که با قهرمانی در فصل 2017 جواز صعود به لیگ قهرمانان را دریافت کرده بود، بعد از ناکامی در این فصل اکنون امیدوار به موفقیت در لیگ قهرمانان است تا شانس بقای خود در لیگ امارات را حفظ کند.

او در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص شرایط تیمش گفت: انتظار دارم بازی جذابی شود. می‌خواهیم به مرحله بعد برویم و بازی سختی داریم. به نفراتم اعتماد دارم و امیدوارم تماشاگران بازی جذابی ببینند.

تن کاته در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد شاگردانش کار سختی مقابل هواداران پرسپولیس خواهند داشت گفت: ما مشکلی نخواهیم داشت و می‌دانیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. چند بازی پرسپولیس را دیده‌ایم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانیم. می‌خواهیم بازهم برنده باشیم. فوتبال 90 دقیقه است و می‌توانید در ثانیه اول یا آخر گل بزنید. ما تیمی کوچک از کشوری کوچک هستیم اما پرسپولیس تیم بزرگی است. برای اولین بار به ایران آمده‌ام. ایران کشور زیبایی است. می‌دانیم هواداران زیادی می‌آیند و توقع زیادی از تیم محبوبشان دارند. پرسپولیس فردا این مشکل را خواهد داشت اما ما خیر.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان