//
کدخبر: ۹۳۱۹۰ //

استقلال قویتر از بازی رفت

تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان دیدار برگشت خود را از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در تهران برگزار می کنند.

استقلال قویتر از بازی رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار برگشت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز سه شنبه در تهران برگزار می گردد که در دیدار رفت، شاگردان امیر قلعه نویی توانستند با نتیجه یک بر صفر از سد آبی پوشان پایتخت عبور نمایند.

شاید برخی معتقد باشند با مصدومیت داریوش شجاعیان وزن تهاجمی استقلال ضعیف تر خواهد شد اما با نگاهی به بازیکنانی که می توانند جای خالی او را پر کنند به این نتیجه می رسیم که استقلال بسیار قوی تر از بازی رفت ظاهر خواهد شد و شاید سورپرایزی به نام مهدی قائدی که دو سه هفته ای است وارد تمرینات گروهی شده است نیز در این بازی شگفتی ساز شود. بدون تردید مامه تیام که بدون هیچ مشکلی در تمرینات سه چهار روز اخیر استقلال شرکت کرده در نوک پیکان خط حمله استقلال قرار خواهد گرفت و بازیکنانی مثل اسماعیلی، جبارف و وریا غفوری نیز از پشت سر او را کاور خواهند کرد و شاید حتی مهدی قائدی جوان به جای داریوش شجاعیان از ابتدا بازی کند و وریابه یک خط عقب تر یعنی در پست مدافع راست قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان