//
کدخبر: ۹۲۶۳۲ //
ما قبلا پیراهن‌مان را به فیفا و AFC اعلام کردیم؛

تاج: لیست نهایی تیم ملی فوتبال مشخص است/ مفتخریم لباس ایرانی می‌پوشیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قراردادی چهارساله با یکی از شرکت‌های ایرانی امضا کردیم و قرار است در همه رده‌ها از لباس‌های این برند استفاده کنیم.

تاج: لیست نهایی تیم ملی فوتبال مشخص است/ مفتخریم لباس ایرانی می‌پوشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مراسم رونمایی از لباس کاروان تیم ملی فوتبال در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. مهدی تاج در این مراسم اظهار کرد: به خاطر اینکه در سال حمایت از تولید ملی هستیم، قراردادی چهارساله با یکی از شرکت‌های ایرانی امضا کردیم و قرار است در همه رده‌ها از لباس‌های این برند استفاده کنیم. مفتخریم که لباسی می‌پوشیم که ایرانی است و مرغوبیت زیادی دارد. وقتی کارگر و نیروی ایرانی این کار را انجام می‌دهد باعث خوشحالی ما است.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه شد که با این شرکت ایرانی قرارداد امضا کند، گفت: ما فراخوان دادیم که یک شرکت داخلی دیگر و یک شرکت خارجی هم به ما اعلام آمادگی کرد. پیشنهاد شرکتی که با آن قرارداد امضا شد کیفیت بهتری دارد و کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در نهای این شرکت را انتخاب کرد.

او درباره نوع همکاری فدراسیون فوتبال و این شرکت گفت: همکاری به صورت رایگان است و این از محبت دوستان است. ما در سال‌های قبل بخشی از لباس‌ها را خریداری می‌کردیم و بعضا لباس خریداری نمی‌کردیم. همانطور که می‌دانید تیم ملی بانوان ما به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد که لباس فرم یکسان نداشتند. از امسال این مشکل حل می‌شود.

تاج افزود: ما شرح مفصل تیم ملی را گفتیم. ما با شرکت آدیداس بصورت اسپانسری همکاری کردیم اما از آن‌جایی که باید از تولید ملی حمایت کنیم قانونی تصویب شد که نباید پوشاک به داخل کشور وارد شود یا اینکه ۶۰ درصد در داخل ایران امضا شود. به همین دلیل قرارداد به قراداد تجاری تبدیل شد و ۷۰ درصد رایگان و ۳۰ درصد بصورت فروش مبدل شد. امیدواریم روزی لباس‌های تیم ملی بزرگسالان هم توسط یک شرکت داخلی فراهم شود.

او درباره احتمال بازگشت یوز به لباس تیم ملی گفت: قراداد به صورت تجاری شد و این از دست فدراسیون فوتبال هم خارج بود. ما قبلا پیراهن‌مان را به فیفا و AFC اعلام کردیم. در فکر این هستیم تا یوز را به لباس تیم ملی ایران برگردانیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر در گذشته برای تهیه لباس‌های تیم ملی هزینه می‌کردند، گفت: قرارداد خوب و بازی با این شرکت امضا شده که کلیه تیم‌های ملی را پوشش می‌دهد. ما قبلا لباس‌ها را می‌خریدیم ولی الان به یاد ندارم که چه هزینه‌ای بابت این قضیه می‌کردیم.

تاج در پایان درباره اینکه آیا لباس ملی‌پوشان فراهم شده است، بیان کرد: برای ما مشخص است که چه بازیکنانی به جام جهانی می‌روند در نتیجه اندازه بازیکنان را داریم و برای آن‌ها لباس دوخته شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان