//
کدخبر: ۹۲۵۲ //
بین دو فرهنگ بزرگ شدم؛

نوری: به رستوران‌های ایرانی می‌روم تا فرهنگ ایرانی‌ را فراموش نکنم

سرمربی وردربرمن گفت: کی‌روش تمام تلاشش را برای پیشرفت تیم به خرج می‌دهد.

نوری: به رستوران‌های ایرانی می‌روم تا فرهنگ ایرانی‌ را فراموش نکنم

 الکساندر نوری مربی ایرانی تبار وردربرمن، در تازه ترین گفت و  گوی خود و در پاسخ به این سوال که خود را بیشتر ایرانی می‌داند یا آلمانی گفت: من بین دو فرهنگ بزرگ شدم. پدرم سنت‌های ایرانی را اجرا می‌کرد. عاشق غذاهای ایرانی و زبان فارسی هستم. خونگرمی و  فرهنگ ایرانی‌ها را خیلی دوست دارم و این مساله خیلی در شخصیتم تاثیر گذاشته است.

نوری در مورد اینکه پیش از این گفته بود فسنجان را بیشتر از دیگر غذاهای ایرانی دوست دارد، اظهارداشت: واقعا نمی‌توانم بگویم کدام غذا را بیشتر دوست دارم اما فسنجان، قرمه‌سبزی و کباب غذاهای مورد علاقه‌ام هستند. این غذاها بخشی از خاطرات دوران بچگی‌ام هستند به همین خاطر زیاد به رستوران‌های ایرانی می‌روم تا فرهنگ ایرانی‌ام را فراموش نکنم.

سرمربی ایرانی وردربرمن در خصوص پیگیری فوتبال ایران گفت:‌ از طریق اینترنت پیگیر فوتبال ایران هستم. با وحید هاشمیان هم دوستم و مدام با او در ارتباطم و درباره فوتبال با او تبادل نظر می‌کنم. غیر از این مثلا موفقیت اخیر استقلال را نیز دنبال کردم و فضایی که در ورزشگاه آزادی به وجود آمد من را به یاد دوران حضورم در فوتبال ایران انداخت.

نوری در پایان در مورد عملکرد کی روش در تیم ایران گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره کی‌روش نظر بدهم. او تمام تلاشش را برای پیشرفت تیم به خرج می‌دهد. بیشتر از این نمی‌خواهم درمورد این مساله اظهار نظر کنم.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان