//
کدخبر: ۹۲۳۷۱ //

کار بزرگ پرسپولیس در پرداخت بدهی‌ها

حمیدرضا گرشاسبی در جشن قهرمانی پرسپولیس از پرداخت بدهی‌های این باشگاه پرده برداشت.

کار بزرگ پرسپولیس در پرداخت بدهی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر امروز جشن قهرمانی تیم پرسپولیس تهران توسط اسپانسر این تیم در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست این باشگاه در رابطه با شرایط سرخ‌پوشان گفت:

در شروع صحبتم دوست دارم بگویم پرسپولیس باشگاهی سرمایه دار اما گداست! باشگاهی پرسرمایه اما فقیر. باشگاهی پردرآمد اما محروم از سود بردن از آن. باشگاهی با چهل میلیون هوادار اما محروم از کسب  آن. هر کس آمد کمک کند به این باشگاه پرطرفدار اما به جرم اینکه به حق قانونی خود نرسیدند حتی در زنگی شخصی نیز به مشکل برخوردند. مطمئنم من نیز روزی به این مشکل دچار خواهم شد. امیدوارم با عزمی که وزارت محترم ورزش دارد تا باشگاه‌ها به حق قانونی خود برسند این مشکلات برطرف شود.

حمیدرضا گرشاسبی در ادامه صحبت‌های خود در سالن همایش صدا و سیما تاکید کرد: عزیزان! اکنون که در حضورتان هستیم با حمایت این اسپانسر که همراه خوبی برای ماست بر بخش عظیمی از مشکلات فائق آمدیم و اکنون هشتاد درصد مشکلات برطرف شده است. شروع کارم با دستورالعمل یک هفته‌ای ای اف سی برای پرداخت بدهی‌ها بود و اگر انجام نمی‌دادیم از لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم و پنجره نقل و انتقالات که در دسترس آنهاست با مشکل مواجه می‌شد. ما برای بخش عمده‌ای از آن سفته دادیم و بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: جا دارد از دوستان و صاحبان اصلی باشگاه نیز که با مشاهده این شرایط مطالبات خود را بخشیدند، تشکر کنم. تا این لحظه ۳۲ میلیارد و ششصد میلیون بدهی دادیم. بدهی‌هایی که مربوط به زمان ما نبود اما فرقی نمی‌کرد و مربوط به باشگاه بود. اگر پرداخت نمی‌کردیم اکنون این جشن را نمی‌توانستیم برگزار کنیم. از این مبلغ ۲۰ میلیارد مربوط به مربیان و بازیکنان خارجی بود.

حمیدرضا گرشاسبی با اعلام اینکه نزدیک به ۲۰ میلیارد از این بدهی را با کمک هیئت مدیره پرداخت کرده‌اند و نزدیک به ۶ میلیارد از آن هم با رفاقت برطرف کرده آمده، خاطرنشان کرد: ما یک ریال هم از بخش خصوصی دریافت نکردیم چرا که آن را ممنوع کرده اند. بخش عمده آن را هواداران و صاحبان تیم مرتفع کردند و بخش ویژه آن هم توسط هواداران ویژه انجام شده است. ما بیش از ۱۸۰ نفر که از باشگاه مطالبات داشتند را مرتفع کردیم و تسویه حساب انجام شد.  در بخش خارجی هم که با باشگاه ریزه اسپور به تعامل رسیدیم. بدهی به وجود آمده کمر تیمی که در آستانه حضور در فینال آسیا بود  را شکسته بود. اکنون هیچ بهانه‌ای در دست فیفا و cas نیست که نخواهند ما را ببخشند و نمایندگان باشگاه ریزه اسپور نامه زدند که ما هیچ شکایتی نداریم. در دادگاه آخر هم ریزه اسپور برای دفاع از خود با توجه به هماهنگی ما حضور نداشت. ما می‌خواهیم ضمن برداشتن این محرومیت بدنامی پرسپولیس نیز برطرف شود. ما کاملا شفاف سازی را در دستور کار قرار دادیم. هیچ پرداخت و برداشت بدون سند وجود ندارد و ماحصل آن این است که طی دو سال اخیر حساب مالی ما کامل بوده. ثبت قانونی  لوگو‌ و برند باشگاه را داشتیم و این ستاره اکنون روی سینه بچه‌های ما می‌درخشد و اکنون کار پرسپولیس کاملا قانونی است.

وی در آخر گفت: نوسانات ارزی باعث مشکلات عجیبی برای ما شد. به طوری که علی‌رغم این نوسانات که باعث شده هزینه حضور ما در آخرین سفر دو برابر شود اما مشکلی و‌خللی در برنامه تیم به وجود نیامد. دست همه کسانی که به تیم کمک می‌کنند را ‌می‌فشاریم و امیدوارم که قهرمانی‌ها تداوم یابد. من همین‌جا قول می‌دهم که هر زمان که احساس کنم در توان من مدیریت باشگاه نیست خیانت نمی‌کنم و در این سمت به هر طریقی نخواهم ماند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان