//
کدخبر: ۹۲۲۹۳ //

وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ های تبریز

تراکتورسازی در حال حاضر برای فصل آینده وضعیت نامشخصی دارد و هنوز تکلیف مدیریت و کادر فنی این تیم مشخص نشده است.

وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ های تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز بعد از کنار رفتن مصطفی آجورلو، گمانه‌زنی‌ها در خصوص واگذاری این باشگاه از بخش نظامی به بخش خصوصی جدی‌تر از همیشه نقل محافل خبری شد؛ موضوعی که با صحبت‌های فرمانده سپاه عاشورای تبریز وارد فاز جدی‌تری در راستای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی شد. در نهایت الیاسی که جانشین آجورلو شده است، از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی خبر داد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا تکیلف این تیم برای فصل بعد مشخص شود.

خریدار تراکتور کیست؟

در یکی، دو هفته اخیر شایعات مختلفی در مورد اینکه کدام سازمان یا فردی قرار است تراکتورسازی را بخرد، مطرح شد. ابتدا از زنوزی مالک متمول باشگاه گسترش‌فولاد تبریز که صاحب یک برند آژانس هواپیمایی در ایران است، به عنوان مالک جدید تراکتور نام برده شد ولی فعلاً خبر جدیدی در مورد واگذاری سهام تراکتورسازی به زنوزی مطرح نشده است و می‌گویند که او اگر خواهان خرید سهام تراکتور است، باید درصد مهمی از بدهی‌های بانکی‌‌اش را پرداخت کند. تا الان هم مسئولان تراکتورسازی در این مورد شفاف‌سازی نکرده‌اند که کدام نهاد، سازمان یا‌ فرد برای خرید سهام این باشگاه پیشقدم شده یا اینکه قرار است چند درصد از سهام این باشگاه واگذار شود. این بلاتکلیفی قطعاً می‌تواند برای فصل بعد هم به ضرر تراکتور باشد.

بدهی 28 میلیاردی

تراکتورسازی اما مشکل بزرگ دیگری هم دارد که به بدهی 28 میلیاردی این باشگاه مربوط می‌شود. اگر نهادی بخواهد مالکیت باشگاه تراکتور را بر ‌عهده بگیرد، باید این بدهی را هم پرداخت کند، از طرفی قرار است شنبه هفته آینده اوراق مزایده جهت واگذاری باشگاه تراکتورسازی بین افرادی که تمایل به تملک این باشگاه دارند، توزیع شود. در تبریز برخی معتقدند که بحث خصوصی‌سازی این باشگاه سرانجام به جایی نخواهد رسید و برخی هم بر این عقیده‌اند که مالکیت این باشگاه بعد از سال‌ها تغییر خواهد کرد.

احتمال جدایی بازیکنان

با بررسی لیست تراکتورسازی در لیگ هفدهم مشخص می‌شودکه 9 بازیکن این تیم بعد از بازی با فولاد قراردادشان تمام می‌شود. جوردی آلمیدا، فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، علی طاهران، محمد ابراهیمی، سلیمان کرپیچ، فرزاد حاتمی و فاخر تهامی نفراتی هستند که قراردادشان تمام شده و در صورت صلاحدید کادر فنی تراکتور باید برای تمدید قرارداد با آنها اقدام شود. طبیعتاً اگر وضعیت تراکتور همین‌طور پیش برود، احتمال جدایی آنها وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان