//
کدخبر: ۹۲۲۵ //

به دنبال گرفتن رده سوم از استقلال هستیم/ فعلا پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد

از دید مدافع راست تیم فوتبال ذوب‌آهن، تیم پرسپولیس همچنان شانس اول دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

به دنبال گرفتن رده سوم از استقلال هستیم/ فعلا پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد

علی حمام در مورد وضعیت کنونی ذوب‌آهن اظهار داشت: ما در دو بازی اخیر اصلاً خوب نتیجه نگرفتیم. حتماً مشکلاتی وجود داشته است که شکست خوردیم. البته دیگر به آن دو بازی فکر نمی‌کنیم، چون بازی با استقلال برای ما مهم است و در این بازی خیلی باید با تمرکز و بدون اشتباه بازی کنیم. ما در حالی با استقلال بازی می‌کنیم که سومی جدول را به آنها دادیم و نباید این اتفاق می‌افتاد. حالا هم باید به فکر جبران باشیم.

 

وی در مورد تقابل تیمش با استقلال ادامه داد: ما بازی سختی داریم. استقلال در این چند بازی عالی نتیجه گرفته است. آنها از هر لحاظ در بهترین شرایط هستند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند، ولی در زمین خودمان بازی می‌کنیم و این یک امتیاز برای ماست. ما بازی رفت را هم باختیم و حالا باید به فکر جبران باشیم. امیدوارم دوباره روزهای خوب‌مان را تجربه کنیم و در این بازی به سه امتیاز برسیم.

 

مدافع راست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: این موضوع کمی پیچیده است، چون هر هفته نتایجی رخ می‌دهد که پیش‌بینی را سخت می‌کند. به اعتقاد من هنوز شانس اول قهرمانی پرسپولیس است. البته معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان