//
کدخبر: ۹۲۱۶۶ //

گتوزو: فینال کوپا ایتالیا، مانند فینال جام جهانی است

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، اعلام کرد اشتیاق این تیم برای بازگشت به روزهای پرافتخارش، فینال کوپا ایتالیا را به اندازه فینال جام جهانی برای این تیم مهم کرده است.

 گتوزو:  فینال کوپا ایتالیا، مانند فینال جام جهانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

میلان از سال 2011 به بعد تنها یک جام به دست آورد که آن هم با پیروزی مقابل یوونتوس در سال 2016 در سوپرکاپ ایتالیا بود. این تیم فردا شب در فینال کوپا ایتالیا بار دیگر مقابل بیانکونری قرار خواهد گرفت و می توانند با پیروزی در این دیدار، به دومین جام شان در 6 سال اخیر برسند.  

گتوزو که در پاییز گذشته جانشین وینچنزو مونتلا روی نیمکت میلان شد، چندین بار قدرت ذهنی بازیکنانش را زیر سوال برده بود اما اکنون تاکید کرد که آنها کاملا نیاز به کسب یک جام برای بازگشت به روزهای پرافتخارشان را درک می کنند.

گتوزو به خبرنگاران گفت:" با توجه به اشتیاق ما و هواداران و شور آنها برای کسب دوباره جام، این دیدار مانند فینال جام جهانی است.

می توانید آن را احساس کنید. با توجه به تیمی که داریم، ما تنها به یک جرقه نیاز داریم تا آن آتش بازی ها را روشن کنیم. من نیازی ندارم که بازیکنانم انگیزه بیشتری بدهم. این از آن دیدارهایی است که آنها خودشان برایش انگیزه دارند.

این مهمترین دیدار دوران حرفه ای من است. لحظات ناامیدکننده ای هم در این مدت داشتیم اما ما امیدواریم که این بار بازی برای مان راضی کننده به پایان برسد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان