//
کدخبر: ۹۲۱۰۰ //

قلعه‌نویی: مظاهری بازی را برای ما برگرداند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظرم شاخصه‌های هر دو تیم دروازه‌بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند،رشید مظاهری بازی را برای ما برگرداند و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز شویم.

قلعه‌نویی: مظاهری بازی را برای ما برگرداند
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:خداراشکر در روز خوب چه داخل زمین و بیرون زمین بازی زیبایی دیدند. به رشید مظاهری تبریک می گویم که عملکرد خوبی داشت.

*شاخصه‌های هر دو تیم دروازه‌بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند

وی گفت: واقعاً از رشید مظاهری تشکر می‌کنم که تیم ما را در نیمه اول نجات داد و با عکس‌العمل‌های خوبش باعث شد تا ذوب‌آهن گل نخورد. اگر استقلال به گل می‌رسید مطمئناً کار ما در بازی برگشت سخت می‌شد. اما نیمه دوم شرایط متفاوت بود و تیم ما خوب بازی کرد به نظرم شاخصه‌های هر دو تیم دروازه‌بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند. رشید مظاهری بازی را برای ما برگرداند و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز شویم.

* در بازی‌های گذشته ذوب آهن تنها بود

قلعه‌نویی در ادامه گفت:‌ ما دو هدف داشتیم هدف اول این است که گلی دریافت نکنیم و هدف دوم برای ما کسب ۳ امتیاز بود. خدا را شکر توانستیم به اهداف‌مان برسیم این ۳ امتیاز مبارک هواداران ذوب‌آهن که در این بازی خیلی خوب حمایت کردند .همیشه ذوب‌آهن در بازی‌های گذشته تنها بوده و شاید ۵۰۰ هوادار به ورزشگاه می‌آمد اما امروز حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان