تاریخ انتشار: 1397/02/17 19:11
کد خبر: 148864

ترابی:با تمرینات کی روش دنبال شگفتی سازی در جام جهانی هستیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: انگیزه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲ برابر شده است.
ترابی:با تمرینات کی روش دنبال شگفتی سازی در جام جهانی هستیم

مهدی ترابی در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در این تمرین کارهای بدنی انجام دادیم که می تواند در مسیر آماده سازی جام جهانی به ما کمک کند. می خواهیم با بهترین شرایط خود را آماده کنیم تا در جام جهانی نتایج خوبی به دست آوریم.

او درباره کاهش انگیزه بازیکنان با حضور تنها سه بازیکن در اردو گفت: به این موضوع فکر نمی کنیم چراکه نگاهمان به جام جهانی است و برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی انگیزه زیادی داریم. انگیزه بازیکنان حاضر در اردو در آستانه جام جهانی ۲ برابر شده است و بهتر از دیگران می توانیم آماده حضور در این مسابقات شویم.

او ادامه داد: لیگ برتر تمام شده است و بازیکنانی که در لیگ قهرمانان حضور ندارند باید به تمرین تیم ملی بیایند و آماده حضور در جام جهانی شوند. بازی‌های جام جهانی سخت است و اگر می خواهیم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم باید با آمادگی کامل به روسیه برویم. تمرینات کی‌روش ما را در روند آمادگی قرار می دهد تا در جام جهانی شگفتی ساز شویم.

ترابی درمورد بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: این بازی برای جوان هایی مثل خودم خوب است. با انگیزه به مصاف ازبکستان می رویم و امیدوارم در کنار شکست دادن این تیم با ارائه یک بازی خوب نظر کی‌روش را جلب کنیم.

او درباره تاثیر غیبت بیشتر بازیکنان تیم ملی در این اردو برای هماهنگی این تیم پیش از بازی با ازبکستان تصریح کرد: اولین بار نیست می خواهیم کنار هم بازی کنیم و از یکدیگر شناخت کامل داریم. اکنون بیشتر کارهای بدنی انجام می دهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درمورد قدرت خط حمله این تیم اظهار داشت: خط حمله خوبمان به ما کمک می‌کند. آقای گل شدن علیرضا جهانبخش در لیگ هلند بازتاب خوبی داشته است و همه بازیکنان از این موضوع انگیزه گرفتند. مهاجمانی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی هم می‌توانند در جام جهانی به تیم ملی کمک کنند با این شرایط می توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmzmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش پدیده خوش‌تکنیک را  به عنوان جانشین وحیدی امیری در تیم ملی تعیین کرد