//
کدخبر: ۹۱۵۷۷ //
پایان حضور ۲ ستاره تیم سوم لیگ هلند؛

عصبانیت کاپیتان آلکمار از جهانبخش!

کاپیتان و مهاجم نوک تیم آلکمار در آخرین بازی فصل از عملکرد هم‌تیمی ایرانی خود عصبانی بود.

عصبانیت کاپیتان آلکمار از جهانبخش!
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا جهانبخش در حالی به‌عنوان آقای گلی لیگ اردیویسه هلند رسید که کاپیتان تیم او، ووت وقورست نیز تا سه هفته قبل از شانس بالایی برای رسیدن به آقای گلی برخوردار بود ولی در نهایت نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

جهانبخش تا پیش از بازی‌های هفته پایانی ۱۸ گله و ووت وقورست ۱۶ گله بود اما امروز در دیدار برابر زووله، ستاره ایرانی آلکمار هت‌تریک کرد و به آقای گلی رسید و هم‌تیمی او با زدن دو گل در جایگاه سوم برترین گلزنان لیگ اردیویسه قرار گرفت.

وقورست در دومین سال حضور در آلکمار کاپیتان این تیم محسوب می‌شود، در بازی امروز دو گل در دقایق ۷۶ و ۷۷ برابر زووله به ثمر رساند تا مثل جهانبخش دبل کند، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۸ افزایش دهد و اختلاف گل‌هایش با جهانبخش را به دو گل برساند ولی پس از آن فرصت گلزنی برای او به وجود نیامد تا در نهایت ستاره ایرانی یک گل دیگر بزند و آقای گلی‌اش را قطعی کند.

 

کاپیتان آلکمار بعد از دو گلی که زد، در دقیقه ۷۸ هم در موقعیت خوبی مقابل دروازه زووله قرار گرفت ولی جهانبخش به این بازیکن پاس نداد و از زاویه بسته شوت بی‌ثمری به اوت زد که این تک‌روی مهاجم ایرانی، صدای هم‌تیمی‌اش را درآورد و موجب اعتراض او شد.

جهانبخش که نمی‌خواست آقای گلی لیگ اردیویسه را از دست دهد، دقایقی بعد از این اتفاق مجددا در فرصت مشابهی برای گلزنی قرار گرفت اما مجددا به وقورست پاس نداد و شوت بی‌ثمر دیگری زد تا این بار کاپیتان آلکمار اعتراض بیشتری به مهاجم ایرانی داشته باشد و بر سر او فریاد بزند.

در نهایت وقورست با دو گلی که مقابل زووله زد، با ۱۸ گل و قرار گرفتن در رده سوم برترین گلزنان لیگ اردیویسه فصل را به پایان برد و همچنین یک گل بیشتر نسبت به فصل گذشته به ثمر رساند.

 

 

وقورست که در پایان بازی عصبانیتش فروکش کرده بود، در مصاحبه با خبرنگاران عنوان نمود دیگر از جهانبخش ناراحت نیست و آقای گلی لیگ را به او تبریک گفته است.

 

ضمن اینکه همانند جهانبخش، وقورست هم عنوان کرد فصل آینده در آلکمار نخواهد ماند و به دنبال پیشرفت بیشتر در تیم جدیدی است؛ همچنین فن دن بروم، سرمربی آلکمار هم بعد از بازی با زووله تاکید کرد جهانبخش و وقورست از این تیم جدا خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان