//
کدخبر: ۹۱۳۷۱ //

یوونتوس ۳-۱ بولونیا: عکس بیانکونری روی جام

یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی 3-1 بولونیا را شکست داد و در آستانه هفتمین قهرمانی پیاپی در سری آ قرار گرفت.

 یوونتوس 3-1 بولونیا: عکس بیانکونری روی جام
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدار شاگردان مکس آلگری ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه بولونیا را باز کردند و توانستند به یک پیروزی باارزش برسند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 به گل برسند اما ضربه گونسالو ایگواین را میرانته دفع کرد.

پس از بازی متعادل شد و تیم میهمان هم برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت. ولی در دقیقه 19 باز هم این یوونتوسی ها بودند که در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفتند اما باز هم واکنش عالی دروازه بان بولونیا، مانع از گلزنی پائولو دیبالا شد. یوونتوسی ها در دقیقه 25 هم صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی اما همکاری دیبالا و ایگواین به جایی نرسید.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی اشتباه بوفون، بازیکن بولونیا صاحب توپ شد و روگانی در تلاش برای پست گرفتن توپ، در محوطه جریمه یووه مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سیمونه وردی پشت ضربه قرار گرفت و توانست دروازه بوفون را باز کند.

بعد از این گل بازیکنان میزبان بار دیگر پیش کشیدند و در دقایق پایانی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و این نیمه با برتری 1-0 بولونیا به پایان رسید.

در نیمه دوم هم یوونتوسی ها شروع بهتری داشتند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. در دقیقه 51 بود که روی ارسال خوان کوادرادو، مدافع بولونیا در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دو دقیقه بعد خود کوادرادو می توانست گل برتری یوونتوس را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. در حالی که یوونتوسی ها به دنبال زدن گل برتری بودند، چیزی نمانده بود که بولونیا در دقیقه 59 به گل دوم برسد اما ضربه کرافت بعد از برخورد به دست بوفون، به تیر دروازه اصابت کرد.

حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 63 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال خوب دیگو کاستا بود که سامی خدیرا موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

فشار حملات بعد از این گل هم ادامه داشت و دیبالا در قیقه 69 حساب کار را 3-1 کرد. این بار هم داگلاس کاستا در متن حرکت بود و پاس دقیق او را دیبالا تبدیل به گل سوم یووه کرد.

بعد از این گل بازیکنان بولونیا پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 76 اختلاف را به یک کاهش بدهند اما بوفون ضربه دسترو را مهار کرد.در دقایق پایانی باز هم این یوونتوسی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند و بازی در نهایت با برتری 3-1 یووه به پایان رسید.  

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان