//
کدخبر: ۹۱۲۱۱ //

کی‌روش با دست بسته برابر ازبکستان/استارت تیم ملی فقط با ۵ بازیکن

از امروز تیم ملی به طور رسمی برای حضور در جام جهانی استارت می‌زند؛ استارتی با حضور پنج بازیکن.

 کی‌روش با دست بسته برابر ازبکستان/استارت تیم ملی فقط با ۵ بازیکن
به گزارش فرتاک نیوز،

چهل روز تا آغاز جام جهانی، تیم ملی برای رقابت با مراکش، اسپانیا و پرتغال کارش را به طور رسمی آغاز می‌کند، آن هم در شرایطی که به دلیل برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها پنج بازیکن در روزهای ابتدایی در تیم ملی تمرین خواهند کرد.

کارلوس کی‌روش که از سال گذشته چنین وضعیتی را پیش‌بینی می‌کرد از فدراسیون خواست تا با ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم‌گیران AFC را قانع کند تا زمان مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را تغییر دهند تا تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی با خیال راحت برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیش ببرند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا این پیشنهاد را نپذیرفت تا مشکل بزرگی برای تیم‌های آسیایی به ویژه ایران -که با سه تیم در مرحله یک هشتم ACL حضور دارد- ایجاد شود. کی‌روش در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که این مشکلی نیست که مسببش تیم‌های باشگاهی یا مربیان این تیم‌ها باشند، بلکه خالق این مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

در این وضعیت تیم ملی کمتر از چهل روز تا شروع جام جهانی از امروز با مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، علی کریمی، محمدرضا خانزاده و اشکان دژاگه ( که مراحل آخر ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارد) برای حضور در جام جهانی به طور رسمی استارت خواهد زد و این به طور قطع کار کی‌روش را در ابتدای کار با دشواری‌های زیادی روبه‌رو می‌کند.

البته قرار است به مرور بازیکنان دیگر هم به تیم ملی اضافه شوند اما مطمئنا دست کی‌روش برای بازی با ازبکستان کاملا بسته است و او مجبور است با نفرات بسیار محدودی تیم ملی را به مصاف این تیم آسیایی بفرستد. از یک طرف بازیکنان درگیر در لیگ قهرمانان آسیا پس از دو بازی رفت و برگشت نیاز به استراحت دارند و نمی‌توانند به طور کامل تیم ملی را در دیدار برابر ازبکستان همراهی کنند و از طرف دیگر بازی تیم‌های همه بازیکنان لژیونر تا آن زمان به پایان نرسیده و این دو موضوع، محدودیت‌های زیادی را برای کی‌روش در دیدار با ازبکستان به وجود خواهد آورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان