//
کدخبر: ۹۱۱۶۳ //

مورینیو: باخت‌مان مقابل برایتون نشان داد چرا به برخی بازیکنانم کمتر بازی می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باخت تیمش در خانه برایتون را گردن آن دسته از بازیکنانی انداخت که کم کاری کردند.

 مورینیو: باخت‌مان مقابل برایتون نشان داد چرا به برخی بازیکنانم کمتر بازی می‌دهم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (جمعه) در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، مقابل میزبان خود برایتون با یک گل تن به شکست داد تا خطر از دست دادن عنوان نایب قهرمانی به شیاطین سرخ نزدیک‌تر شود.

ژوزه مورینیو پس از مسابقه‌ای که نتیجه آن بقای برایتون را در لیگ برتر قطعی کرد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران شکست تیمش را نتیجه کم‌کاری همان بازیکنانی دانست که در این فصل به خاطر کم میدان دادن به آنها مورد مواخذه واقع شده است.

مورینیو که تیمش را با شش تغییر نسبت به بازی هفته گذشته برابر آرسنال از جمله مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال، خوان ماتا، مروان فلینی و متئو دارمیان به میدان فرستاده بود، گفت: به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. بازیکنانی که جایگزین دیگران (مهره‌های اصلی) شدند از سطح قابل قبولی بازی نکردند و زمانی که عملکرد انفرادی بازیکنان خوب نباشد، خوب بازی کردن برای تیم هم سخت می‌شود. پس شاید حالا شما درک کنید که چرا من به برخی از بازیکنانم کمتر از سایرین بازی می‌دهم و دیگر مدام نپرسید که چرا بازیکن B ،A یا C‌ بیشتر بازی نمی‌کنند.

آقای خاص در پاسخ به سؤالی تکراری درباره مارسیال و رشفورد و لزوم حضور بیشتر آنها در ترکیب اصلی، از عملکرد آنها در بازی شب گذشته ابراز نارضایتی کرد.

وی افزود: من نمی‌گویم که از بازیکنانم ناامید شده‌ام، چون آنها را می‌شناسم، اما فکر می‌کنم که امشب برای آن دسته از افرادی که منتقد تصمیم من برای میدان ندادن به برخی بازیکنان بوده‌اند، مشخص شد که چرا من همیشه به لوکاکو، لوکاکو و لوکاکو بازی می‌دهم. فکر می‌کنم که الان شما دیگر پاسخش را فهمیده‌اید.

من یونایتد هنوز چهار امتیاز از دو بازی باقیمانده‌اش در این فصل می‌خواهد تا از کسب عنوان نایب قهرمانی مطمئن شود.

مورینیو در این باره هم عنوان کرد: من نتوانستم در متقاعد کردن بازیکنانم در خصوص چهار امتیازی که برای دوم شدن‌مان در این فصل حیاتی است، موفق باشم. به نظر من برای برخی بازیکنان این موضوع ظاهراً خیلی مهم نیست. احتمالاً برخلاف آن تصوری که مردم درباره تیم ما دارند، عملکرد انفرادی بازیکنان ما آنقدرها هم خوب نیست و من همچنان دارم می‌گویم که اگر بتوانم نایب قهرمان شویم فوق‌العاده و بیشتر از فوق‌العاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان